loading...
اخبار ورزشی بازیهای استان و شهرستان مسجدسلیمان
Admin بازدید : 59 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

پيرامون: كارگران ورزشگاه مسجدسليمان سه‌شيفته كار مي‌كنند

عضو هیات مدیره باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: کارگران سه شیفته مشغول به کار هستند.

 

ابراهیم پیرامون اظهار کرد: کارهای مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه با جدیت و سرعت در حال پيش رفتن است.

وی بیان‌کرد: در قسمت احداث جایگاه تماشاگران پیشرفت خوبی داشته‌ایم. در بخش‌های رختکن، VIP و خدمات جانبی نیز پیشرفت خوبی حاصل شده است. درخصوص نور ورزشگاه نیز ارزیابی‌های‌مان را انجام داده‌ایم و دنبال رفع این مشكل هم هستیم. چمن ورزشگاه نيز مشکل خاصی ندارد.

عضو هیات ‌مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با بیان این‌که روند آماده‌سازی ورزشگاه را با نظارت فدراسیون انجام می‌دهیم، عنوان‌کرد: تمام تلاش‌مان این است که بازی‌های‌مان را در مسجدسلیمان میزبانی کنیم.

وی درباره زمان پایان روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی، گفت: فکر می‌کنم تا پیش از آغاز مسابقات روند آماده‌سازی ورزشگاه به پایان برسد. در حال حاضر هم با سرعت و شاید هم سه شیفته، کارگران مشغول به کار هستند و کار تعطیلی ندارد.

 

 

 

Admin بازدید : 71 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

براي پيشكسوت مسجدسليماني دعا كنيم
پيشكسوت فوتبال مسجدسليمان در كما به سر مي‌برد.رحمت‌اله اورك، مردي كه روزگاري در كسوت فوتباليست و داور خدمات زيادي براي جامعه ورزش مسجدسليمان و خوزستان كشيده و او در عرصه مربيگري نيز فعاليت كرد؛ اما حالا او غريبانه روي تخت بيمارستان گلستان اهواز با وضعيتي بسيار نگران‌كننده دراز كشيده است. به  گفته كساني كه به ملاقات وي رفته‌اند، وضعيت جسماني او بحراني شده و اميدواري‌ها كمرنگ شده به طوري كه شنيديم خانواده رحمت‌اله اورك تنها چشم به معجزه خداوند و دعاي خير مردم قدرشناس خوزستاني دوخته‌اند.


پاپي: خيلي‌ها نمي‌دانند انديمشكي ام، اما...
كمتر كسي مي‌داند يكي از بهترين بازيكنان چند سال اخير سپاهان اصفهان اهل خوزستان و شهرستان انديمشك است.حسين پاپي بيش از پنج سال در بهترين شرايط آرماني عضو تيم‌هاي رده سني مختلف باشگاه سپاهان اصفهان بود ودر مسابقات كشوري و آسيايي بهترين مهره به شمار مي‌آيد. وي در گفت‌وگو با خبرنگارمان گفت: خيلي‌ها نمي‌دانند بچه خوزستان هستم و به همين خاطر بارها از من سئوال مي‌شود كجايي هستم؟ حسين پاپي افزود: رشته فوتبال را از خوزستان و تيم‌هاي شهرستان انديمشك آغاز كردم و سپس به تيم جوانان سپاهان رفتم و اينگونه شد كه به پيراهن بزرگسالان اين باشگاه رسيدم و خيلي علاقه دارم كه دوباره به استان خودم برگردم. فصل گذشته مي‌خواستم به استقلال خوزستان بيايم اما قسمت نبود در استان باشم. وي با اشاره به وضعيت فوتبال خوزستان در كشور اظهار داشت: فوتبال خوزستان در كشور صاحب جايگاه والايي بوده و هست و اميدوارم با حمايت مسوولان شاهد هنرنمايي بازيكنان و قدرت‌نمايي تيم‌هاي خوزستاني در سطح بازي‌هاي كشور باشيم.

Admin بازدید : 84 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

مکوندي: از مسئولان نفت مسجدسليمان دلگيرم

سرمربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: حاضرم در ليگ دسته دوم يا سوم سرمربيگري کنم اما مربي نفت نباشم.


 بهروز مکوندي در مورد انتخابش به عنوان دستيار مجتبي تقوي گفت: قبل از آنکه اسم من به عنوان مربي نفت اعلام شود حدود يک ساعت با مجتبي تقوي تلفني صحبت کردم و به خود او گفتم به خاطر مشکلاتي که دارم نمي‌توانم دستيارش باشم. اما ساعاتي بعد اعلام شد که من يکي از مربيان نفت مسجد سليمان هستم که اي کاش قبل از اين اعلام با خود من صحبت مي‌کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ارتباط من با نفت مسجدسليمان کاملا قطع شده و من مربي اين تيم نخواهم بود. براي مجتبي تقوي و تيم نفت هم آرزوي موفقيت مي‌کنم. من بچه مسجدسليمان هستم و اميدوارم تيم شهرم با هدايت تقوي سال‌ها در ليگ برتر ماندگار باشد. اما از نحوه برخورد مسئولان باشگاه نفت دلگيرم.

سرمربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان تصريح کرد: من فصل گذشته سرمربي اين تيم بودم و اگر در اين فصل بخواهم مربي باشم در کار مربيگري بازگشت به عقب انجام داده‌ام. حاضرم در ليگ دسته دو و دسته سه سرمربي يک تيم باشم اما مربي نفت نباشم. ضمن اينکه اتهام‌زني در فوتبال ايران بسيار آسان است بنابراين اگر من دستيار تقوي باشم و تيم ببازد و صدايي از گوشه ورزشگاه بلند شود همه اتهام‌ها متوجه من مي‌شود. در حالي که اگر در اين تيم حضور نداشته باشم ديگر مسئله خاصي پيش نمي‌آيد.

مکوندي علت دلخوري‌اش از مسئولان باشگاه نفت گفت: من به خاطر اينکه سرمربي اين تيم نماندم دلگير نيستم بلکه از نوع رفتار و برخورد مسئولان باشگاه نفت ناراحتم. هر باشگاهي اين حق طبيعي را دارد که در پايان قرارداد يک مربي به او اعلام کند که ديگر نمي‌خواهد با آن مربي کار کند. اما اين که با من صريح صحبت نکردند و مدام در لفافه صحبت مي‌کردند من را آزار داد. با اين حال من براي نفت مسجد سليمان که تيم شهرم هست آرزوي موفقيت دارم.

وي در مورد اينکه فصل آينده در کدام تيم مربيگري خواهد کرد، گفت: تا 20 خرداد درگير کلاس مربيگري‌ام هستم و با هيچ باشگاهي هم مذاکره نکرده‌ام. البته چند واسطه صحبت‌هاي مقدماتي را براي برخي باشگاه‌ها انجام دادند که چون وضعيتم با نفت مسجد سليمان قطعي نشده بود به آنها هم پاسخ منفي دادم. با اين حال اکنون که رابطه‌ام به طور کامل با نفت مسجدسليمان قطع شده، براي آينده‌ام تصميم‌گيري مي‌کنم.

Admin بازدید : 148 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

اکبرمحمدی:پیشنهاد تقوی را برای حضور در نفت مسجدسلیمان قبول کردم

مربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مجتبی تقوی برای حضور در نفت مسجد سلیمان با من صحبت کرد.

 اکبر محمدی در مورد انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان و اینکه او، مکوندی و بشرزاد دستیارانش در این تیم خواهند بود، گفت: تقوی با من برای حضور در نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و با توجه به سابقه کاری‌ خوبی که با ایشان داشتم این مسئله را قبول کردم و شرایطم را به تقوی گفتم البته قرار است هر زمان حضور ایشان در نفت قطعی شد به من خبر بدهد.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه‌های نفت خیز نیز از سرمربیگری ۹۵درصدی تقوی در نفت مسجدسلیمان خبر داد، گفت: امیدوارم هرچه خیر است رخ بدهد و همه چیز به نفع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تمام شود چون مسجد سلیمان خاستگاه فوتبال ایران است.

محمدی در مورد اینکه مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت معتقد است بازیکنان اسمی آخرین گزینه‌شان نفت مسجد سلیمان خواهد بود، گفت: حرف درستی است البته قرار نیست که نفت مسجد سلیمان را با بازیکنان اسمی ببندیم زیرا پتانسیل و استعداد فراوانی در فوتبال خوزستان شاهدیم و از طرفی دیگر تیم‌هایی که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند بازیکنان اسمی کم نداشتند اما سقوط کردند در نقطه مقابل اما تیمی مثل گسترش فولاد تبریز با وجود اینکه بازیکنان جوانی داشت نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت حتی برخی از بازیکنان گسترش برای اولین مرتبه در لیگ برتر بازی کردند.

Admin بازدید : 165 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

بدون اينکه به من بگويند انتخابم کرده‌اند!

مک‌وندي: نمي‌خواهم دستيار تقوي باشم

سرمربي فصل گذشته نفت مسجد سليمان مي‌گويد علاقه‌اي به دستياري ندارد و انصرافش را از حضور در اين تيم اعلام کرده است

بهروز مک‌وندي با بيان اين که نمي‌خواهد به عنوان دستيار مجتبي تقوي در تيم نفت مسجد سليمان فعاليت کند اظهار کرد: من شب گذشته وقتي نام خودم را در بين دستياران آقاي تقوي ديدم تعجب کردم. زيرا مسئولان باشگاه با من صحبتي در اين مورد نکرده بودند. شب گذشته با آقاي تقوي تماس گرفتم و به ايشان توضيحاتي ارائه دادم و گفتم نمي‌توانم به عنوان دستيار در کنارشان باشم.

 وي همچنين درباره‌ي دلايل انصراف خود از همکاري با باشگاه نفت مسجد سليمان افزود: من به چند دليل اين کار را انجام دادم ، اول اين که مسئولان باشگاه وقتي با من براي همکاري صحبت کردند قرار بود من سرمربي تيم باشم نه اين که بخواهم به عنون دستيار در تيم فعاليت کنم و دليل بعدي هم اين بود که من به عنوان سرمربي، تيم را به ليگ برتر آوردم و اگر قرار باشد با عنوان دستيار فعاليت کنم به نوعي به عقب برگشته‌ام.

وي همچنين تصريح کرد: آقايان بدون اين که با من صحبت بکنند براي مربياني که با آنها مذاکره مي‌کردند شرط مي‌گذاشتند که بهروز مک‌وندي در کادر فني حضور داشته باشند، در صورتي که من شخصا تمايلي به اين کار ندارم. دوست ندارم به نوعي در مقابل مربيان ديگر سنگ بگذارم که حتما من در کادر فني باشم. من براي آقاي تقوي آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم ايشان بتوانند با تيم شهرم نتايج قابل قبولي کسب کنند.

Admin بازدید : 58 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

نواقص ورزشگاه مسجدسليمان
جلسه رفع نواقص ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان با حضور عده‌اي از مهندسان و طراحان شركت نفت و گاز، نمايندگان باشگاه نفت، نماينده هيات فوتبال و يكي از اعضاي هيات مديره نفت مسجدسليمان برگزار خواهد شد.بعد از پايان اين جلسه ستاد آماده سازي ورزشگاه بهنام محمدي تشكيل تا فدراسيون راي به بازي نماينده مسجدسليمان در ليگ‌برتر بدهد.


معرفي عضو جديد كميته مسابقات
با توجه به تغييرات و تحولات اخير هيات فوتبال خوزستان و جدايي عباس سواري از كميته مسابقات كه مسووليت برگزاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول بزرگسالان، نوجوانان و جوانان استان در فصل92 را بر عهده داشت، مسوولان هيات فوتبال طي حكمي يابر نبهاني كه از افراد كاركشته و باتجربه فوتبال مي‌باشد، را جايگزين وي كردند. بيش از اين نبهاني در سمت‌هاي دبير و رئيس چيدمان داوري مسابقات فوتبال در رده‌هاي سني مختلف مشغول فعاليت بوده است.


فوتبال مسجدسليمان مي‌تواند موفق شود
دبير هيات فوتبال مسجدسليمان گفت: فوتبال اين شهر براي رسيدن به روزهاي اوج و فتح قله‌هاي پيروزي و معرفي بازيكنان جوان نياز به برنامه‌ريزي كوتاه‌مدت و بلندمدت دارد كه هيات فوتبال در حال طراحي اين برنامه‌ها است.
بيژن دانش افزود: براي رسيدن به موفقيت‌ها راه سخت و بسيار دشواري داريم. حمايت از مربيان سازنده در اولويت هيات فوتبال مي‌باشد. وي اظهارداشت: در فوتبال مسجدسليمان چهره‌هاي مستعد و خوب زياد داريم. قطعا بايد اين چهره‌ها كشف و پرورش داده شوند تا در آينده‌اي نزديك بتوانند فوتبال منطقه را به جايگاه واقعي‌اش برسانند. دانش از شرايط برگزاري مسابقات دسته اول شهرستان گفت: مسابقات با 16 تيم در 3 گروه هشت تيمي با كيفيت بسيار بالا در حال برپايي است.

Admin بازدید : 752 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

گلایه های عزیزصادقی

رئيس كميته اجرايی هيات فوتبال خوزستان از نداشتن پروانه فعاليت باشگاهداری برخی تيم‌ها در ليگ استان خبر داد و گفت: يكی از عمده‌ ترين مشكلات هيات موضوع نداشتن مجوز رسمی باشگاهداری است. عزيز صادقی اظهار كرد: اين باشگاه‌ها به دليل نداشتن اساسنامه و هيات مديره جای اختصاصی برای تمرين كردن نيز ندارند و تيمی از آنها فاقد دستگاه فاكس بوده تا ما برنامه مسابقات، دستورالعمل‌ها و... را برايشان ارسال كنيم، البته ناگفته نماند كه تعدادی از باشگاه چنين مشكلاتی نداشته‌ اند.

Admin بازدید : 82 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

((تقوي سرمربي نفت مسجدسليمان شد))

مجتبي تقوي سکان هدايت تيم فوتبال نفت مسجد سليمان را بر عهده گرفت.

تيم تازه ليگ برتري شده‌ي نفت مسجد سليمان سرانجام سرمربي خود را شناخت. بر اساس توافق انجام گرفته مجتبي تقوي سرمربي سابق سايپا و ذوب آهن هدايت اين تيم جنوبي را بر عهده گرفت.

به گزارش ايسنا، اين در حالي است که پيش از اين توافق‌هايي بين باشگاه نفت مسجد سليمان و پرويز مظلومي به دست آمده بود.

قرار است بهروز مکوندي، سرمربي فصل پيش نفت مسجد سليمان و اکبر محمدي، سرمربي سابق تيم جوانان ايران مجتبي تقوي تقوي را کمک کنند.

همچنین محمد نظري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان با اعلام این خبر اظهاركرد: با مجتبی تقوی به توافق رسیدیم و او هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای لیگ چهاردهم را بر عهده خواهد داشت.

 

مدیرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيزجنوب درباره دستیاران تقوی، گفت: بهروز مکوندی و اکبر احمدی، دو دستیار تقوی هستند و سایر کادرفنی هم در حال شکل گیری می باشند.

 

وی همچنین درباره آغاز تمرینات این تیم عنوان کرد: تمرینات تیم در روزهای آینده و به زودی، رسما آغاز خواهد شد.

Admin بازدید : 55 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امشب، آخرين فرصت تقوي براي پاسخ به نفت‌مسجدسليمان

 مديرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيز جنوب گفت: مجتبي تقوي تا امشب فرصت بررسي پيشنهاد نفت مسجدسليمان براي هدايت اين تيم در ليگ چهاردهم را دارد.

 محمد نظري  اظهاركرد:  تقوي تا امشب فرصت دارد كه نتيجه بررسي‌هايش را به ما اعلام كند. ما دو روز پيش جلسه‌اي هشت‌ساعته با او داشتيم كه جلسه مفصلي بود و روي بند بند برنامه‌ها با يكديگر بحث كرديم و به نتايجي هم رسيديم. 

 وي بيان‌كرد: به هر حال تقوي از ما فرصت ديگري هم خواست كه روي برنامه‌ها دقت بيشتري داشته باشد و آن‌ها را جمع‌بندي و سپس نتيجه نهايي را به ما اعلام كند كه بر همين اساس او تا امشب فرصت دارد كه نظر خودش را به ما بگويد. 

 مديرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيزجنوب گفت:‌ طي صحبت‌هايي كه با تقوي داشته‌ايم، نظرات ما و تقوي نزديك به هم بوده است و به اين‌كه او سرمربي تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان شود، اميدوار هستيم. 

 وي عنوان‌كرد:‌ اگر با تقوي به توافق نرسيم، برنامه‌هاي بعدي‌‌مان را اجرا مي‌كنيم. همچنان گزينه‌هاي ما براي هدايت تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان بومي هستند و گزينه‌ خارجي در اولويت‌ سوم‌مان قرار دارد.

 

Admin بازدید : 74 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گزارش فردوسی پور از فوتبال ایران؛
خداحافظی کاپیتان و قول کی‌روش برای کیسه گل نشدن!
 

تهیه کننده و مجری تلویزیون ایران در گزارشی پیرامون تیم ملی فوتبال که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، زوایای این رشته پرطرفدار در ایران و نحوه آماده سازی برای حضور در برزیل را بررسی کرده است. وی همچنین گذری هم به خداحافظی علی دایی از تیم ملی داشته است.
عادل فردوسی پور در گزارشی که برای ورلد ساکر نوشته به بررسی جزئیات حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل پرداخته است. این روزنامه نگار و مجری تلویزیون ایران ضمن معرفی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی و اشاره به وظایفی که آنها در جام جهانی پیش رو دارند، با چند کارشناس فوتبال ایران از جمله مهدوی کیا و ذوالفقارنسب هم در این مورد گفتگو کرده و نظر آنها را آورده است.در گزارش فردوسی پور پیرامون اتفاقات تیم ملی و نحوه صعود به جام جهانی برزیل آمده است: زمانی که ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی مقابل نیجریه در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) در کوریتیبا به میدان می‌رود، تقریبا یک سال پس از پیروزی مقابل کره جنوبی در اولسان در مقدماتی جام جهانی  2014 که منجر به صعود ایران شد، خواهد بود.شادی‌های خیابانی مردم ایران به دلیل غیبت هشت ساله در رقابتهای جام جهانی همزمان شده بود با رهاسازی شادمانی از بابت پیروزی غیرمنتظره حسن روحانی، نامزد میانه رو در انتخابات ریاست جمهوری.


گرچه که این شادمانی به طول نینجامید چون مذاکرات و تحریم های اقتصادی بر سر برنامه هسته‌ای در ژنو و وین، فوتبال را هم زیر سایه خود قرار داد. تمامی برنامه‌های ایران برای حضور در کمپ های تمرینی خارجی لغو شدند و هیچ تیم ملی مطرحی احتمالا به خاطر ترس از تحریم سیاسی حاضر به بازی با ایران نشد.
پس از 119 روز از صعود ایران به رقابتهای جام جهانی، تیم ملی موفق نشد حتی یک بازی برگزار کند. اما کارلوس کی‌روش برای جبران موقعیت‌های از دست رفته، فدراسیون فوتبال ایران را متقاعد کرد که لیگ داخلی را در اوایل ماه آوریل به پایان برسانند تا آماده‌سازی برای رقابتهای جام جهانی در برزیل زودتر از آنچه ابتدا برنامه ریزی شده بود، صورت بگیرد.در حالیکه چشم انداز مواجهه با لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و ادین ژکو برای هر خط دفاعی یک کابوس به حساب می‌آید، خط دفاعی محکم ایران امیدواری‌هایی را در مرحله گروهی ایجاد کرده است. نگرانی اصلی کی‌روش به کمبود خلاقیت در خط میانی که بر روی گلزنی رضا قوچان نژاد ، مهاجم چارلتون اتلتیک، تاثیر می گذارد، خواهد بود. اشکان دژآگه هم در این فصل از رقابتها برای فولام در رقابتهای لیگ برتر خوب گل زده اما درگیر مصدومیت‌های گاه و بیگاه بوده است.انتظارات از ایران در جام جهانی 2014 واقعگرایانه تر از جام جهانی 2006 است؛ جایی که باور ایران برای صعود از مرحله گروهی به طور فاجعه آمیزی خاتمه پیدا کرد. این ناکامی منجر به جدایی کاپیتان درازمدت ایران(علی دایی) از تیم ملی و همین طور جدایی سرمربی(برانکو ایوانکوویچ) و رئیس فدراسیون فوتبال ایران(محمد دادکان) شد.کی‌روش قول داده که تیمش کیسه بوکس دیگر تیم ها نخواهد بود و با توجه به حضور یک مربی باتجربه و محبوب بر روی نیمکت، هواداران امیدوارند این بار جام جهانی شادتری را تجربه کنند.

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار

    سایت اخبار ورزشی استان وشهرستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 8,999
  • بازدید کلی : 225,364
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ارسال لینک

    کدهای رایگان وبلاگ