loading...
اخبار ورزشی بازیهای استان و شهرستان مسجدسلیمان
Admin بازدید : 723 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

هدایت نفت‎مسجدسلیمان به باقری‌نیا سپرده شد

باقری نیا:امیدوارم بازهم باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شوم/نشان می‌دهیم زنگ تفریح نیستیم

 درحالی که مسوولان نفت مسجدسلیمان پیش از این از توافق نهایی با مجتبی تقوی خبر داده بودند اما این مربی بعد از گذشت چند روز حاضر به امضای قرارداد با این باشگاه نشد و نفتی ها سرانجام تصمیم به مذاکره با گزینه دیگری گرفتند.

 مسوولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب پس از مذاکره با باقری نیا، امروز صبح برای مدت یک فصل همکاری با یکدیگر به توافق رسیدند. 

یک توافق نامه نیز میان مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و باقری نیا منعقد شده است.

در همین راستاسرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم.

عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته و امروز صبح با نظری و اعضای هیات مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب جلسه ای داشتیم که با یکدیگر به توافق رسیدیم و امروز صبح نیز با نظری موافقت نامه ای امضا کردیم و قرار شد که به امضای سایر اعضای هیات مدیره هم برسد.

وی درباره آغاز زمان کارش در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاالله از 16 یا 17 همین ماه کارمان را آغاز خواهیم کرد. ما طی جلساتی که داشتیم درباره درخواست های باشگاه از من و درخواست های من از باشگاه و همچنین روالی که باید برای جذب بازیکن طی شود تا یک تیم خوب بسته شود، به صورت شفاف با یکدیگر صحبت کردیم. همچنین درخصوص برنامه های تمرینی و اردوهای تیم نیز صحبت کردیم و قرار شد در این زمینه هم هماهنگی های لازم انجام شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شروطی برای کسب امتیاز و جایگاه برای شما قرار داده است؟ عنوان کرد: قطعا هر مدیری شرط می گذارد. به هرحال این تیم صعود نکرده است که سقوط کند و هیچ مربی ای هم دنبال این نیست که کارنامه کاری اش در جایی با مشکل برخورد کند. اگر من یا هر مربی دیگری این توانایی را داشته باشیم که تیمی را که امسال به لیگ برتر صعود کرده است، تا پایان فصل در میانه جدول حفظ کنیم، در واقع کارنامه درخشانی داشته ایم.

وی افزود: در چند سال گذشته بیشتر تیم هایی که به لیگ برتر صعود کرده اند، در همان سال اول سقوط می کنند و این موضوع در لیگ برتر ما به اثبات رسیده و همین موضوع باعث شده است که همه نگران باشند ولی ما سعی می کنیم یک تیم جوان و بسیار خوب را جمع کنیم.

باقری نیا گفت: انشاالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم و آمده ایم برای این که بازی های خوب و آبرومندانه ارایه دهیم. ما می خواهیم به عنوان یک تیم قابل حساب در لیگ برتر مطرح شویم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران خود را مشخص کرده اید؟ عنوان کرد: در جلسه امروز و روز گذشته، من بهروز مکوندی را به عنوان دستیار اولم معرفی کردم. او زحمت بسیاری برای تیم کشیده است و قطعا باید در این تیم حضور داشته باشد. به هرحال یکسری نگرانی ها و سو تفاهمات وجود دارد که امیدوارم آن ها را برطرف کنم. امروز، فردا هم سعی می کنم با مکوندی در تماس باشم و این مشکل را حل کنم و انشاالله که مکوندی کماکان در خدمت تیم خودش باشد. همچنین به دنبال تکمیل کادرم هستم و ان شاالله تا یکی دو روز آینده کامل می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد دارید از بازیکنان فصل گذشته این تیم نفراتی را حفظ کنید؟ گفت: بله صد درصد چنین قصدی را دارم و با مشورت با مربیان فصل گذشته هر تعداد بازیکن را که این کیفیت را داشته باشند که در لیگ برتر کارشان را ادامه دهند، حتما نگه می داریم.

باقری نیا درباره هدف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: قطعا تیم باید در لیگ حفظ شود و ما هر یک پله ای که از انتهای جدول فاصله بگیریم، خوب است. به نظر من قرار گرفتن در یکی از رده های دهم یا یازدهم برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جایگاه ایده آلی است و اگر به عنوان یک تیم که اولین حضورش در لیگ برتر است، بتوانیم در مکان نهم قرار بگیریم این کار بسیار بزرگی می باشد.

 

وی با بیان این که از یکی، دو هفته پیش در جریان این که جزو یکی از گزینه های تیم هستم، قرار گرفته بودم، ادامه داد: به هر حال من این حق را هم برای مدیران باشگاه نفت قائل بودم که با هر مربی ای که تمایل دارند، وارد مذاکره شوند و بهترین شرایطی را که دریافت می کنند انتخاب کنند و آقایات هم همین کار را کردند و به نظرم روند انتخاب سرمربی تیم یک روند کاملا عادی و به درستی طی شد. با مربیان مختلف صحبت کردند و گزینه ها را با شرایط خودشان سنجیدند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که از برگشتم به مسجدسلیمان خوشحال هستم، گفت: اولین سالی که تیم به لیگ یک صعود کرد، این کار توسط من انجام شد و خاطرات بسیار خوبی از مسجدسلیمان دارم و هرگز نمی توانم محبت هایی که در این شهرستان به من شد را فراموش کنم. امیدوارم امسال هم بتوانم باعث خوشحالی آن ها شوم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الناز در تاریخ 1393/03/11 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

وبلاگ خيلي زيبايي داري!

لطفا به منم سر بزن!

و برام نظر بذار که بدونم اومدي!

منتظرما!

شکلکشکلک
----------..................


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار

    سایت اخبار ورزشی استان وشهرستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4,751
  • بازدید کلی : 221,116
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ارسال لینک

    کدهای رایگان وبلاگ