loading...
اخبار ورزشی بازیهای استان و شهرستان مسجدسلیمان
Admin بازدید : 432 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (2)

باقري‌نيا: مي‌خواهيم آبرومندانه ظاهر شويم

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: تلاش خواهيم کرد يک تيم خوب ببنديم تا در ليگ چهاردهم آبرومندانه ظاهر شويم.

عبدالمجيد باقري‌نيا در خصوص انتخابش به عنوان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان، اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته قبل مذاکراتي با مسئولان باشگاه نفت مسجدسليمان داشتم و در نهايت روز گذشته (يکشنبه) به توافق رسيديم.
 سرمربي نفت مسجدسليمان در خصوص اينکه چه اتفاقي باعث به هم خوردن توافق مجتبي تقوي و نفتي‌ها شد تا وي روي نيمکت اين تيم بنشيند، گفت: از اينکه چه اتفاقي افتاد تا توافقات قبلي به هم بخورد بي خبرم و من هم نبايد جوابگوي اين موضوع باشم. مديران باشگاه نفت مسجدسليمان بايد پاسخگوي اين سؤال باشند و بايد ببينيم بين آنها و آقاي تقوي چه اتفاقي افتاده است.
وي افزود: اينکه خواست تقوي بوده در نفت نباشد يا مديران اين باشگاه موضوعي است که من در جريان آن نيستم اما يک موضوع را از هفته‌ها قبل مي‌دانستم. مي‌دانستم که من، تقوي و پرويز مظلومي جزو گزينه‌هاي نفت مسجدسليمان هستيم و با همه ما نيز مذاکره شده بود. در نهايت مسئولان باشگاه نفت چهارشنبه با من تماس گرفتند و بعد از مذاکراتي که داشتيم به توافق رسيديم.
باقري‌نيا درباره اينکه هدفش با نفت مسجدسليمان در ليگ چهاردهم چه خواهد بود، عنوان کرد: تلاش خواهيم کرد که يک تيم خوب ببنديم تا در ليگ چهاردهم آبرومندانه ظاهر شويم. هدف‌گذاري نفت مسجدسليمان در سال اول حضورش ماندن در ليگ خواهد بود و سعي مي‌کنيم در ليگ بمانيم.
وي با بيان اينکه اولويت حضور در نفت مسجدسليمان با بازيکنان بومي خواهد بود، خاطرنشان کرد: بايد بازيکناني در تيم بازي کنند که توانايي حضور در ليگ برتر را داشته باشند. اولويت ما با بازيکنان بومي است که توانايي بازي در ليگ برتر را دارند و پس از جذب اين بازيکنان و مشخص شدن وضعيت بازيکنان فصل قبل سراغ گزينه‌هاي جديد خواهيم رفت.
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره وضعيت دستيارانش گفت: ابتدا بايد با آقاي مکوندي صحبت کنيم تا وي براي ماندن در نفت راضي شود. يکسري سوءتفاهمات به وجود آمده که بايد برطرف شود و پس از بازگشت آقاي مکوندي چند گزينه ديگر هم معرفي خواهيم کرد تا باشگاه با آنها به توافق برسد.

Admin بازدید : 723 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

هدایت نفت‎مسجدسلیمان به باقری‌نیا سپرده شد

باقری نیا:امیدوارم بازهم باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شوم/نشان می‌دهیم زنگ تفریح نیستیم

 درحالی که مسوولان نفت مسجدسلیمان پیش از این از توافق نهایی با مجتبی تقوی خبر داده بودند اما این مربی بعد از گذشت چند روز حاضر به امضای قرارداد با این باشگاه نشد و نفتی ها سرانجام تصمیم به مذاکره با گزینه دیگری گرفتند.

 مسوولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب پس از مذاکره با باقری نیا، امروز صبح برای مدت یک فصل همکاری با یکدیگر به توافق رسیدند. 

یک توافق نامه نیز میان مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و باقری نیا منعقد شده است.

در همین راستاسرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم.

عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته و امروز صبح با نظری و اعضای هیات مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب جلسه ای داشتیم که با یکدیگر به توافق رسیدیم و امروز صبح نیز با نظری موافقت نامه ای امضا کردیم و قرار شد که به امضای سایر اعضای هیات مدیره هم برسد.

وی درباره آغاز زمان کارش در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاالله از 16 یا 17 همین ماه کارمان را آغاز خواهیم کرد. ما طی جلساتی که داشتیم درباره درخواست های باشگاه از من و درخواست های من از باشگاه و همچنین روالی که باید برای جذب بازیکن طی شود تا یک تیم خوب بسته شود، به صورت شفاف با یکدیگر صحبت کردیم. همچنین درخصوص برنامه های تمرینی و اردوهای تیم نیز صحبت کردیم و قرار شد در این زمینه هم هماهنگی های لازم انجام شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شروطی برای کسب امتیاز و جایگاه برای شما قرار داده است؟ عنوان کرد: قطعا هر مدیری شرط می گذارد. به هرحال این تیم صعود نکرده است که سقوط کند و هیچ مربی ای هم دنبال این نیست که کارنامه کاری اش در جایی با مشکل برخورد کند. اگر من یا هر مربی دیگری این توانایی را داشته باشیم که تیمی را که امسال به لیگ برتر صعود کرده است، تا پایان فصل در میانه جدول حفظ کنیم، در واقع کارنامه درخشانی داشته ایم.

وی افزود: در چند سال گذشته بیشتر تیم هایی که به لیگ برتر صعود کرده اند، در همان سال اول سقوط می کنند و این موضوع در لیگ برتر ما به اثبات رسیده و همین موضوع باعث شده است که همه نگران باشند ولی ما سعی می کنیم یک تیم جوان و بسیار خوب را جمع کنیم.

باقری نیا گفت: انشاالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم و آمده ایم برای این که بازی های خوب و آبرومندانه ارایه دهیم. ما می خواهیم به عنوان یک تیم قابل حساب در لیگ برتر مطرح شویم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران خود را مشخص کرده اید؟ عنوان کرد: در جلسه امروز و روز گذشته، من بهروز مکوندی را به عنوان دستیار اولم معرفی کردم. او زحمت بسیاری برای تیم کشیده است و قطعا باید در این تیم حضور داشته باشد. به هرحال یکسری نگرانی ها و سو تفاهمات وجود دارد که امیدوارم آن ها را برطرف کنم. امروز، فردا هم سعی می کنم با مکوندی در تماس باشم و این مشکل را حل کنم و انشاالله که مکوندی کماکان در خدمت تیم خودش باشد. همچنین به دنبال تکمیل کادرم هستم و ان شاالله تا یکی دو روز آینده کامل می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد دارید از بازیکنان فصل گذشته این تیم نفراتی را حفظ کنید؟ گفت: بله صد درصد چنین قصدی را دارم و با مشورت با مربیان فصل گذشته هر تعداد بازیکن را که این کیفیت را داشته باشند که در لیگ برتر کارشان را ادامه دهند، حتما نگه می داریم.

باقری نیا درباره هدف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: قطعا تیم باید در لیگ حفظ شود و ما هر یک پله ای که از انتهای جدول فاصله بگیریم، خوب است. به نظر من قرار گرفتن در یکی از رده های دهم یا یازدهم برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جایگاه ایده آلی است و اگر به عنوان یک تیم که اولین حضورش در لیگ برتر است، بتوانیم در مکان نهم قرار بگیریم این کار بسیار بزرگی می باشد.

 

وی با بیان این که از یکی، دو هفته پیش در جریان این که جزو یکی از گزینه های تیم هستم، قرار گرفته بودم، ادامه داد: به هر حال من این حق را هم برای مدیران باشگاه نفت قائل بودم که با هر مربی ای که تمایل دارند، وارد مذاکره شوند و بهترین شرایطی را که دریافت می کنند انتخاب کنند و آقایات هم همین کار را کردند و به نظرم روند انتخاب سرمربی تیم یک روند کاملا عادی و به درستی طی شد. با مربیان مختلف صحبت کردند و گزینه ها را با شرایط خودشان سنجیدند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که از برگشتم به مسجدسلیمان خوشحال هستم، گفت: اولین سالی که تیم به لیگ یک صعود کرد، این کار توسط من انجام شد و خاطرات بسیار خوبی از مسجدسلیمان دارم و هرگز نمی توانم محبت هایی که در این شهرستان به من شد را فراموش کنم. امیدوارم امسال هم بتوانم باعث خوشحالی آن ها شوم.

Admin بازدید : 654 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

ورزشگاه مسجد سليمان در دست بازسازي

مسئولان سازمان ليگ در دومين سفر خود براي بازديد از ورزشگاه هاي کشور بامداد امروز به استان خوزستان سفر کردند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، مسئولان سازمان ليگ در دومين سفر خود براي بازديد از ورزشگاه هاي کشور بامداد امروز به استان خوزستان سفر کردند.
حجت الله بهمني مدير روابط عمومي و امور رسانه، سهيل مهدي مدير برنامه و بودجه سازمان ليگ فوتبال ايران و امير علي سلطان نماينده شرکت ايران نوين در اين سفرحضور دارند.
اين گروه در ابتداي سفر خود وارد شهر مسجد سليمان شدند واز ورزشگاه شهيد بهنام محمدي اين شهر بازديد کردند.
بعد از صعود تيم فوتبال نفت مسجد سليمان به ليگ برتر فوتبال ايران، اين ورزشگاه براي رسيدن به استاندارهاي لازم انجام بازي در ليگ برترنياز به بازسازي داشت و اکنون گروه هاي متعددي در اين ورزشگاه مشغول به کار هستند تا معايب آن را بر طرف کنند.

اصلاح رختکن تيم هاي ميهمان و ميزبان ، ساخت اتاق ناظر بازي ، اصلاح اتاق داوران ، ساخت جايگاه VIP و VVIP بر روي سقف جايگاه موجود ، ساخت اتاق کنفرانس مربيان و همچنين ساخت جايگاه تماشاگران پشت دروازه و افزايش تعداد صندلي تماشاچيان به تعداد 5 هزار نفر از جمله اقداماتي است که هم اکنون با جديت و سرعت از سوي اکيپ هاي مختلف در حال انجام است .
همچنين در اين سفر نماينده شرکت ايران نوين نماينده انحصاري تبليغات محيطي سازمان ليگ فوتبال ايران، درباره محل استقرار آگهي تبليغاتي در اين ورزشگاه با مسئولان محلي گفت و گو وتبادل نظر کردند.

اين گروه در ادامه سفر خود امروز بعد از ظهر عازم اهواز مي شوند تا از ورزشگاه هاي غدير و تختي اهواز بازديد کنند.

 

Admin بازدید : 368 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

قاسمی: تقوی از نفت مسجدسلیمان جدا شد.

غلامعلی قاسمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان از جدایی تقوی از تیم فوتبال نفت خبر داد . 

به گزارش خبرگزاری سپنا : در گفتگوی خبرنگار سپنا با قاسمی وی از جدایی سرمربی جدید تیم خبر داد و اظهار داشت : در تاریخ ۲۹/۲/۹۳ آقای تقوی جلسه ای با آقای نظری در اهواز برگزار کرد که این جلسه ۸ ساعت طول کشید و بعد از آن قرار بر این شد تا آقای تقوی جواب دهند که متاسفانه تا امروز هیج خبری نشد و نهایتا امروز ایشان اعلام کردند که حاظر به همکاری با تیم نفت به عنوان مربی نیستند .

قاسمی در ادامه افزود : باور کردنی نیست که با عقبه ورزشی شهرستان اینگونه برخورد شود و با شهری مثل مسجدسلیمان که قدمت ورزشی بالایی دارد اینگونه نباید بازی شود .

وی در خصوص هیئت مدیره تیم نفت نیز اظهار نگرانی کرد و گفت : این جای تاسف دارد که در هیئت مدیره تیم نفت یک نیروی بومی وجود ندارد و متاسفانه همین باعث می شود که دلسوزی ها کم تر شود و اکثر تصمیمات در تهران و خارج از مسجدسلیمان گرفته شوند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : ما انتظار داشتیم حداقل از مسئولین شهرستان مثل نماینده محترم و فرماندار به عنوان عضو افتخاری در هیئت مدیره استفاده شود تا با جدیت بیشتری پیگیر شرایط این تیم باشند .

Admin بازدید : 530 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

خلاصه ای از بازیهای فوتبال لیگ مسجدسلیمان

مقدمه: تیم های شهرستانی بعد از دوره ای از بدنسازی فوتبالی،سپس روند کار با توپ خود را شروع کردند وبرای محک زدن تیمهای خود،بازیهای دوستانه ای را با توافق طرفین به انجام رساندند واکثرا تیمها از بازیکنان با تجربه و با دانش وهمچنین از جوانان با استعداد در ترکیبهای خود بکار بردند...آیا نتیجه میگیرند؟!........

بعداز این اتفاقات،بازیهای لیگ مسجدسلیمان به رهبری غلامعلی قاسمی،ریئس هیات فوتبال شکل گرفت وبازیهای با سوت های داوران با تجربه مسجدسلیمانی استارت خورد.

شگفتی بازی اول ، تیم فوتبال بدر توانست مدافع عنوان قهرمانی یعنی آزادگان بی بیان را شکست دهد.

شاهینی ها هم به دو تیم تقسیم شدند.... شاهین نوین وشاهین! شاهین نوین از سه بازی خود توانست با9 امتیازصدرنشین گروهش باشد.

در آنسو،شاهین نوین هم از دو بازی خود 6 امتیاز گرفته است که اتفاق عجیب این بود که شاهین با 10 گل تیم وحدت را از پیش رو برداشت!

پیام مسجدسلیمان با ترکیبی از باتجربه ها وارد این گود شد که آنها هم از دو بازی6 امتیاز کسب کردند،نفتون مدعی از دوبازی 3 امتیاز کسب کرد که احسان قاضی وابراهیم منجزی در این تیم بازی میکنند....

نفت خیز، تیمی از محله پشت برج....... آنها هم در این دومسابقه،همانند رقبهای خود 4 امتیاز حاصل شدند

زاگرس چهاربیشه در اولین گام،وحدت را شکست داد......

اما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تاراز وکشاورز سرمسجد از سه بازی امتیازی کسب نکردند

ولی آیا، چرا کلگه هنوز بازی نکرده؟؟؟؟؟؟؟

Admin بازدید : 832 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

انتخاب نواب‎رییس و هیات‌رییسه هیات فوتبال خوزستان

طی مراسمی نواب رییس و هیات رییسه هیات فوتبال خوزستان انتخاب شدند.

مراسم انتخاب نواب رییس و هیات رییسه هیات فوتبال خوزستان امروز هشتم خردادماه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.

اعضای مجمع 37 نفر بودند که در پایان علی طرفی با 36 رای به عنوان نایب رییس آقایان، مینا بارانی با 37 رای نایب رییس بانوان، حسین نبی زاده با 33 رای نماینده شهرستان ها، امید احمدی با 32 رای خزانه دار و حسینی با 28 رای مسوول بازرسی انتخاب شدند.

 

Admin بازدید : 183 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

کیانی‌زاده: به مطرح شدن فوتبال خوزستان در آسیا امیدوارم


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به آینده امیدوارم که فوتبال خوزستان فراتر از کشور قرار گرفته و خود را در سطح آسیا مطرح کند.

 فرامرز کیانی زاده در مجمع انتخاب نواب رییس و هیات رییسه هیات فوتبال خوزستان که امروز هشتم خردادماه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با تبریک به طالقانی رییس جدید هیات فوتبال استان و همکارانش اظهارکرد: امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانید برنامه های بهتری نسبت به سال های گذشته برای فوتبال خوزستان طراحی و آن را عملیاتی کنید تا بتوانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

وی با تاکید بر این که فوتبال خوزستان قطعا قطب فوتبال کشور است، خاطر نشان کرد: ما در سطح باشگاهی بهترین باشگاه های کشور را داریم ولی همان طور که قبلا هم گفته ام ضعف ما در اعضای تیم ملی است، اگرچه در حال حاضر  یکی دو نفر را در تیم ملی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: نمی گویم که مانند گذشته شویم و 9 نفر را در تیم ملی داشته باشیم ولی امیدوارم به جایی برسیم که از خوزستان سه چهار نفر در تیم ملی بزرگسالان و به تبع آن در تیم های ملی نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

وی در پایان خطاب به اعضای مجمع بیان کرد: باتوجه به این که شما استخوان خورد کرده ورزش هستید، خیلی به آینده امیدوارم که با همفکری با هیات فوتبال خوزستان، فوتبال استان فراتر از کشور برود و در سطح آسیا خود را مطرح کند.

 

Admin بازدید : 1823 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

نظری: تقوي هفته آينده به خوزستان مي‌آيد/در حال قانع‌کردن مکوندی هستیم

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به ظرفیتی که تقوی دارد، خوشبین هستیم که او بتواند تیم فوتبال نفت مسجدسليمان را در لیگ برتر حفظ کند.

محمد نظری  اظهار کرد: به دنبال کارهای تیم هستیم و انجام کارها با پیگیری‌هاي یکی، دو روزه نتیجه نمی‌دهد. توافقات ما با تقوی، نهایی شده است و انشاالله قرار است که او یکشنبه به خوزستان بیاید تا کارهای اجرايی خود را آغاز کند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: ما در حال انجام یکسری از کارها در ورزشگاه مسجدسلیمان و شهرستان هستیم و روند بازسازی ورزشگاه و بحث هاي مربوط به ظرفیت شهر جهت میزبانی مسابقات، طبق برنامه در حال پیش رفتن است.

نظری در ادامه در پاسخ به این سوال که تقوی کارش را از چه زمانی آغاز می کند؟ گفت: او هفته آینده به خوزستان می آید و طي جلساتی که با یکدیگر خواهیم داشت روی جذب تک تک بازیکنان و سایر موارد صحبت و مذاکره می کنیم.

وی در پاسخ به سوال ديگري که چند درصد از بازیکنان سال گذشته تیم حفظ می‌شوند؟ عنوان کرد: آن بازیکنانی که بار اصلی صعود از لیگ دسته یک به برتر را بر دوش داشته‌اند، حفظ می شوند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز درباره کادر فنی تیم هم گفت: اکبر محمدی از اعضای کادر فنی است که همراه با تقوی به اهواز می آید. همچنين به دنبال قانع کردن مکوندی هستیم که جزو اعضای کادر فنی بماند و در کنار تیم حضور داشته باشد. به هر حال به دنبال دعوت مکوندی هستیم و تمام تلاش مان این است که در کنار تقوی و محمدی باشد. ما می خواهیم او باشد، چرا که حضور او در تیم، هم برای خودش و هم برای آینده تیم خوب است. ما علاقه‌مند به حضور مکوندی در کنار تیم هستیم.

وی درباره مدت قرارداد تقوی توضیح داد: قرارداد تقوی برای یک سال و البته مشروط بر اینکه به اهداف‌مان برسد، است. یعنی تیم ما باید در نیم فصل اول در جایگاهی باشد و امتیازاتی را کسب کند که در نیم فصل دوم خیال‌مان از بابت ماندن تیم در لیگ برتر راحت باشد.

نظری با بیان این‌که تقوی مربی با دانشی است، گفت: او مربی‌ای فنی است و تجارب بسیار خوبی نیز در لیگ برتر کشور دارد. با توجه به ظرفیتی که تقوی دارد، خوشبین هستیم که او بتواند تیم ما را در لیگ برتر حفظ کند. به هر حال با توجه به این‌که سال اول حضورمان در لیگ است، هدفمان تثبیت تیم در لیگ مي‌باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تقوی لیست جذب بازیکنان مورد نياز و مازاد را به باشگاه ارائه داده است؟ خاطر نشان کرد: هم ما و هم تقوی لیست هایی داریم که قرار است طی هفته آینده آن‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم، البته اولویت ما جذب بازیکنان بومی است.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب درباره آغاز تمرینات تیم عنوان کرد: طی جلساتی که هفته آینده با تقوی خواهیم داشت، در این خصوص هم صحبت می‌کنیم.

وی در پايان عنوان کرد: بحث‌هایی هم مبنی بر تاسیس موسسه فرهنگی ورزشی وجود دارد، چرا که طبق تبصره ماده 13 بند ب برنامه پنج ساله توسعه نمی توان برای تیم های حرفه ای لیگ برتر فوتبال از هزینه های دولتی استفاده کرد و اين از الزامات AFC است که یک موسسه غیردولتی برای تیم تاسیس شود و ما هم طبق این موضوع به دنبال تاسیس یک موسسه فرهنگی- ورزشی هستیم.

 

Admin بازدید : 692 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

هواداران منحصر به فردی داریم /قرارداد تقوی را منتشر می‌کنیم

محمد نظری  در مورد عقد قرارداد با مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان، گفت: قرارداد تقوی به زودی امضا می‌شود و دو سه جلسه با او داشتیم و تمرینات تیم هم از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی در مورد مبلغ قرارداد تقوی با توجه به بحث شفاف‌سازی در فوتبال، گفت: بعد از امضا قرارداد تقوی را هم منتشر می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه نفت خیز مناطق جنوب در مورد فهرست بازیکنان مورد نظر تقوی و اینکه اولویت با بازیکنان خوزستانی خواهد بود، گفت: نفت مسجد سلیمان قصد ندارد به دنبال جذب ستاره‌ها باشد و نمی‌خواهیم با خرید بازیکنان اسم و رسم‌دار دنبال موفقیت باشیم. می‌خواهیم مثل فولاد خوزستان عمل کنیم که از دسترنج خودش استفاده می‌کند. خوزستان معدن استعداد فوتبال است و مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران است هدف‌گذاری ما استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام است البته در بخش‌هایی که نیاز داشته باشیم از تجربه‌های بازیکنان دیگر هم استفاده خواهیم کرد.

نظری در مورد اینکه چند درصد از بازیکنان فصل گذشته حفظ خواهند شد، گفت: بازیکنانی که بهترین عملکرد را در فصل گذشته داشتند را حفظ خواهیم کرد و حدود 12 بازیکن از فصل گذشته در مسجد سلیمان باقی می‌مانند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در مورد انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید برای باشگاه گفت: سه کار را به طور همزمان در باشگاه نفت مسجد سلیمان پیش برده‌ایم. اول انتخاب سرمربی و بازیکنان، دوم ایجاد تغییرات در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به طوریکه استانداردهای حاضر در لیگ برتر را داشته باشد و سوم هم تبدیل باشگاه به یک موسسه غیرانتفاغی و غیردولتی است. طبق الزامات AFC هیچ باشگاهی در لیگ برتر نباید دولتی باشد و ما هم به دنبال ایجاد یک موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی به نام باشگاه فرهنگی- ورزشی نفت مسجد سلیمان هستیم و یک هیات موسس انتخاب خواهد و این هیات موسس، هیات امنا یا همان هیات مدیره را انتخاب می‌کند و در نهایت مدیرعامل انتخاب خواهد شد. ما این کار را هم موازی با دو کار همزمان انجام می‌دهیم. به دنبال جذب حامیان مالی هم هستیم تا مشکلی در این زمینه هم نداشته باشیم.

نظری در مورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی، گفت: این ورزشگاه اولین ورزشگاه ایران است. فوتبال در ایران تقریبا با اکتشاف نفت وارد مسجد سلیمان شد. ورزشگاه شهید بهنام محمدی  در سال 1302 تاسیس شد و حدود 90 سال قدمت دارد. البته در طول این سال‌ها تغییراتی داشته است و اکنون هم می‌خواهیم این ورزشگاه را برای میزبانی در لیگ برتر آماده کنیم. زیرا تیم این شهر سال‌هاست که در لیگ برتر حضور نداشته است.

وی با اشاره به هواداران پرشور و پرشمار فوتبال در مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان یک کانون هواداران منحصربه فرد هم دارد. تماشاگرانی که همواره به حریف احترام می‌گذارند ولی تیم محبوب‌شان را 90 دقیقه تشویق می‌کنند. حتی در فینال لیگ دسته اول که تیم پدیده مشهد قهرمان شد هواداران ما این تیم و اکبر میثاقیان را در پایان مسابقه تشویق کردند.

Admin بازدید : 56 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

پيرامون: كارگران ورزشگاه مسجدسليمان سه‌شيفته كار مي‌كنند

عضو هیات مدیره باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: کارگران سه شیفته مشغول به کار هستند.

 

ابراهیم پیرامون اظهار کرد: کارهای مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه با جدیت و سرعت در حال پيش رفتن است.

وی بیان‌کرد: در قسمت احداث جایگاه تماشاگران پیشرفت خوبی داشته‌ایم. در بخش‌های رختکن، VIP و خدمات جانبی نیز پیشرفت خوبی حاصل شده است. درخصوص نور ورزشگاه نیز ارزیابی‌های‌مان را انجام داده‌ایم و دنبال رفع این مشكل هم هستیم. چمن ورزشگاه نيز مشکل خاصی ندارد.

عضو هیات ‌مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با بیان این‌که روند آماده‌سازی ورزشگاه را با نظارت فدراسیون انجام می‌دهیم، عنوان‌کرد: تمام تلاش‌مان این است که بازی‌های‌مان را در مسجدسلیمان میزبانی کنیم.

وی درباره زمان پایان روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی، گفت: فکر می‌کنم تا پیش از آغاز مسابقات روند آماده‌سازی ورزشگاه به پایان برسد. در حال حاضر هم با سرعت و شاید هم سه شیفته، کارگران مشغول به کار هستند و کار تعطیلی ندارد.

 

 

 

Admin بازدید : 65 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

براي پيشكسوت مسجدسليماني دعا كنيم
پيشكسوت فوتبال مسجدسليمان در كما به سر مي‌برد.رحمت‌اله اورك، مردي كه روزگاري در كسوت فوتباليست و داور خدمات زيادي براي جامعه ورزش مسجدسليمان و خوزستان كشيده و او در عرصه مربيگري نيز فعاليت كرد؛ اما حالا او غريبانه روي تخت بيمارستان گلستان اهواز با وضعيتي بسيار نگران‌كننده دراز كشيده است. به  گفته كساني كه به ملاقات وي رفته‌اند، وضعيت جسماني او بحراني شده و اميدواري‌ها كمرنگ شده به طوري كه شنيديم خانواده رحمت‌اله اورك تنها چشم به معجزه خداوند و دعاي خير مردم قدرشناس خوزستاني دوخته‌اند.


پاپي: خيلي‌ها نمي‌دانند انديمشكي ام، اما...
كمتر كسي مي‌داند يكي از بهترين بازيكنان چند سال اخير سپاهان اصفهان اهل خوزستان و شهرستان انديمشك است.حسين پاپي بيش از پنج سال در بهترين شرايط آرماني عضو تيم‌هاي رده سني مختلف باشگاه سپاهان اصفهان بود ودر مسابقات كشوري و آسيايي بهترين مهره به شمار مي‌آيد. وي در گفت‌وگو با خبرنگارمان گفت: خيلي‌ها نمي‌دانند بچه خوزستان هستم و به همين خاطر بارها از من سئوال مي‌شود كجايي هستم؟ حسين پاپي افزود: رشته فوتبال را از خوزستان و تيم‌هاي شهرستان انديمشك آغاز كردم و سپس به تيم جوانان سپاهان رفتم و اينگونه شد كه به پيراهن بزرگسالان اين باشگاه رسيدم و خيلي علاقه دارم كه دوباره به استان خودم برگردم. فصل گذشته مي‌خواستم به استقلال خوزستان بيايم اما قسمت نبود در استان باشم. وي با اشاره به وضعيت فوتبال خوزستان در كشور اظهار داشت: فوتبال خوزستان در كشور صاحب جايگاه والايي بوده و هست و اميدوارم با حمايت مسوولان شاهد هنرنمايي بازيكنان و قدرت‌نمايي تيم‌هاي خوزستاني در سطح بازي‌هاي كشور باشيم.

Admin بازدید : 77 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

مکوندي: از مسئولان نفت مسجدسليمان دلگيرم

سرمربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: حاضرم در ليگ دسته دوم يا سوم سرمربيگري کنم اما مربي نفت نباشم.


 بهروز مکوندي در مورد انتخابش به عنوان دستيار مجتبي تقوي گفت: قبل از آنکه اسم من به عنوان مربي نفت اعلام شود حدود يک ساعت با مجتبي تقوي تلفني صحبت کردم و به خود او گفتم به خاطر مشکلاتي که دارم نمي‌توانم دستيارش باشم. اما ساعاتي بعد اعلام شد که من يکي از مربيان نفت مسجد سليمان هستم که اي کاش قبل از اين اعلام با خود من صحبت مي‌کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ارتباط من با نفت مسجدسليمان کاملا قطع شده و من مربي اين تيم نخواهم بود. براي مجتبي تقوي و تيم نفت هم آرزوي موفقيت مي‌کنم. من بچه مسجدسليمان هستم و اميدوارم تيم شهرم با هدايت تقوي سال‌ها در ليگ برتر ماندگار باشد. اما از نحوه برخورد مسئولان باشگاه نفت دلگيرم.

سرمربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان تصريح کرد: من فصل گذشته سرمربي اين تيم بودم و اگر در اين فصل بخواهم مربي باشم در کار مربيگري بازگشت به عقب انجام داده‌ام. حاضرم در ليگ دسته دو و دسته سه سرمربي يک تيم باشم اما مربي نفت نباشم. ضمن اينکه اتهام‌زني در فوتبال ايران بسيار آسان است بنابراين اگر من دستيار تقوي باشم و تيم ببازد و صدايي از گوشه ورزشگاه بلند شود همه اتهام‌ها متوجه من مي‌شود. در حالي که اگر در اين تيم حضور نداشته باشم ديگر مسئله خاصي پيش نمي‌آيد.

مکوندي علت دلخوري‌اش از مسئولان باشگاه نفت گفت: من به خاطر اينکه سرمربي اين تيم نماندم دلگير نيستم بلکه از نوع رفتار و برخورد مسئولان باشگاه نفت ناراحتم. هر باشگاهي اين حق طبيعي را دارد که در پايان قرارداد يک مربي به او اعلام کند که ديگر نمي‌خواهد با آن مربي کار کند. اما اين که با من صريح صحبت نکردند و مدام در لفافه صحبت مي‌کردند من را آزار داد. با اين حال من براي نفت مسجد سليمان که تيم شهرم هست آرزوي موفقيت دارم.

وي در مورد اينکه فصل آينده در کدام تيم مربيگري خواهد کرد، گفت: تا 20 خرداد درگير کلاس مربيگري‌ام هستم و با هيچ باشگاهي هم مذاکره نکرده‌ام. البته چند واسطه صحبت‌هاي مقدماتي را براي برخي باشگاه‌ها انجام دادند که چون وضعيتم با نفت مسجد سليمان قطعي نشده بود به آنها هم پاسخ منفي دادم. با اين حال اکنون که رابطه‌ام به طور کامل با نفت مسجدسليمان قطع شده، براي آينده‌ام تصميم‌گيري مي‌کنم.

Admin بازدید : 136 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

اکبرمحمدی:پیشنهاد تقوی را برای حضور در نفت مسجدسلیمان قبول کردم

مربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مجتبی تقوی برای حضور در نفت مسجد سلیمان با من صحبت کرد.

 اکبر محمدی در مورد انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان و اینکه او، مکوندی و بشرزاد دستیارانش در این تیم خواهند بود، گفت: تقوی با من برای حضور در نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و با توجه به سابقه کاری‌ خوبی که با ایشان داشتم این مسئله را قبول کردم و شرایطم را به تقوی گفتم البته قرار است هر زمان حضور ایشان در نفت قطعی شد به من خبر بدهد.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه‌های نفت خیز نیز از سرمربیگری ۹۵درصدی تقوی در نفت مسجدسلیمان خبر داد، گفت: امیدوارم هرچه خیر است رخ بدهد و همه چیز به نفع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تمام شود چون مسجد سلیمان خاستگاه فوتبال ایران است.

محمدی در مورد اینکه مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت معتقد است بازیکنان اسمی آخرین گزینه‌شان نفت مسجد سلیمان خواهد بود، گفت: حرف درستی است البته قرار نیست که نفت مسجد سلیمان را با بازیکنان اسمی ببندیم زیرا پتانسیل و استعداد فراوانی در فوتبال خوزستان شاهدیم و از طرفی دیگر تیم‌هایی که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند بازیکنان اسمی کم نداشتند اما سقوط کردند در نقطه مقابل اما تیمی مثل گسترش فولاد تبریز با وجود اینکه بازیکنان جوانی داشت نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت حتی برخی از بازیکنان گسترش برای اولین مرتبه در لیگ برتر بازی کردند.

Admin بازدید : 160 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

بدون اينکه به من بگويند انتخابم کرده‌اند!

مک‌وندي: نمي‌خواهم دستيار تقوي باشم

سرمربي فصل گذشته نفت مسجد سليمان مي‌گويد علاقه‌اي به دستياري ندارد و انصرافش را از حضور در اين تيم اعلام کرده است

بهروز مک‌وندي با بيان اين که نمي‌خواهد به عنوان دستيار مجتبي تقوي در تيم نفت مسجد سليمان فعاليت کند اظهار کرد: من شب گذشته وقتي نام خودم را در بين دستياران آقاي تقوي ديدم تعجب کردم. زيرا مسئولان باشگاه با من صحبتي در اين مورد نکرده بودند. شب گذشته با آقاي تقوي تماس گرفتم و به ايشان توضيحاتي ارائه دادم و گفتم نمي‌توانم به عنوان دستيار در کنارشان باشم.

 وي همچنين درباره‌ي دلايل انصراف خود از همکاري با باشگاه نفت مسجد سليمان افزود: من به چند دليل اين کار را انجام دادم ، اول اين که مسئولان باشگاه وقتي با من براي همکاري صحبت کردند قرار بود من سرمربي تيم باشم نه اين که بخواهم به عنون دستيار در تيم فعاليت کنم و دليل بعدي هم اين بود که من به عنوان سرمربي، تيم را به ليگ برتر آوردم و اگر قرار باشد با عنوان دستيار فعاليت کنم به نوعي به عقب برگشته‌ام.

وي همچنين تصريح کرد: آقايان بدون اين که با من صحبت بکنند براي مربياني که با آنها مذاکره مي‌کردند شرط مي‌گذاشتند که بهروز مک‌وندي در کادر فني حضور داشته باشند، در صورتي که من شخصا تمايلي به اين کار ندارم. دوست ندارم به نوعي در مقابل مربيان ديگر سنگ بگذارم که حتما من در کادر فني باشم. من براي آقاي تقوي آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم ايشان بتوانند با تيم شهرم نتايج قابل قبولي کسب کنند.

Admin بازدید : 54 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

نواقص ورزشگاه مسجدسليمان
جلسه رفع نواقص ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان با حضور عده‌اي از مهندسان و طراحان شركت نفت و گاز، نمايندگان باشگاه نفت، نماينده هيات فوتبال و يكي از اعضاي هيات مديره نفت مسجدسليمان برگزار خواهد شد.بعد از پايان اين جلسه ستاد آماده سازي ورزشگاه بهنام محمدي تشكيل تا فدراسيون راي به بازي نماينده مسجدسليمان در ليگ‌برتر بدهد.


معرفي عضو جديد كميته مسابقات
با توجه به تغييرات و تحولات اخير هيات فوتبال خوزستان و جدايي عباس سواري از كميته مسابقات كه مسووليت برگزاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول بزرگسالان، نوجوانان و جوانان استان در فصل92 را بر عهده داشت، مسوولان هيات فوتبال طي حكمي يابر نبهاني كه از افراد كاركشته و باتجربه فوتبال مي‌باشد، را جايگزين وي كردند. بيش از اين نبهاني در سمت‌هاي دبير و رئيس چيدمان داوري مسابقات فوتبال در رده‌هاي سني مختلف مشغول فعاليت بوده است.


فوتبال مسجدسليمان مي‌تواند موفق شود
دبير هيات فوتبال مسجدسليمان گفت: فوتبال اين شهر براي رسيدن به روزهاي اوج و فتح قله‌هاي پيروزي و معرفي بازيكنان جوان نياز به برنامه‌ريزي كوتاه‌مدت و بلندمدت دارد كه هيات فوتبال در حال طراحي اين برنامه‌ها است.
بيژن دانش افزود: براي رسيدن به موفقيت‌ها راه سخت و بسيار دشواري داريم. حمايت از مربيان سازنده در اولويت هيات فوتبال مي‌باشد. وي اظهارداشت: در فوتبال مسجدسليمان چهره‌هاي مستعد و خوب زياد داريم. قطعا بايد اين چهره‌ها كشف و پرورش داده شوند تا در آينده‌اي نزديك بتوانند فوتبال منطقه را به جايگاه واقعي‌اش برسانند. دانش از شرايط برگزاري مسابقات دسته اول شهرستان گفت: مسابقات با 16 تيم در 3 گروه هشت تيمي با كيفيت بسيار بالا در حال برپايي است.

Admin بازدید : 749 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

گلایه های عزیزصادقی

رئيس كميته اجرايی هيات فوتبال خوزستان از نداشتن پروانه فعاليت باشگاهداری برخی تيم‌ها در ليگ استان خبر داد و گفت: يكی از عمده‌ ترين مشكلات هيات موضوع نداشتن مجوز رسمی باشگاهداری است. عزيز صادقی اظهار كرد: اين باشگاه‌ها به دليل نداشتن اساسنامه و هيات مديره جای اختصاصی برای تمرين كردن نيز ندارند و تيمی از آنها فاقد دستگاه فاكس بوده تا ما برنامه مسابقات، دستورالعمل‌ها و... را برايشان ارسال كنيم، البته ناگفته نماند كه تعدادی از باشگاه چنين مشكلاتی نداشته‌ اند.

Admin بازدید : 74 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

((تقوي سرمربي نفت مسجدسليمان شد))

مجتبي تقوي سکان هدايت تيم فوتبال نفت مسجد سليمان را بر عهده گرفت.

تيم تازه ليگ برتري شده‌ي نفت مسجد سليمان سرانجام سرمربي خود را شناخت. بر اساس توافق انجام گرفته مجتبي تقوي سرمربي سابق سايپا و ذوب آهن هدايت اين تيم جنوبي را بر عهده گرفت.

به گزارش ايسنا، اين در حالي است که پيش از اين توافق‌هايي بين باشگاه نفت مسجد سليمان و پرويز مظلومي به دست آمده بود.

قرار است بهروز مکوندي، سرمربي فصل پيش نفت مسجد سليمان و اکبر محمدي، سرمربي سابق تيم جوانان ايران مجتبي تقوي تقوي را کمک کنند.

همچنین محمد نظري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان با اعلام این خبر اظهاركرد: با مجتبی تقوی به توافق رسیدیم و او هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای لیگ چهاردهم را بر عهده خواهد داشت.

 

مدیرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيزجنوب درباره دستیاران تقوی، گفت: بهروز مکوندی و اکبر احمدی، دو دستیار تقوی هستند و سایر کادرفنی هم در حال شکل گیری می باشند.

 

وی همچنین درباره آغاز تمرینات این تیم عنوان کرد: تمرینات تیم در روزهای آینده و به زودی، رسما آغاز خواهد شد.

Admin بازدید : 52 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امشب، آخرين فرصت تقوي براي پاسخ به نفت‌مسجدسليمان

 مديرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيز جنوب گفت: مجتبي تقوي تا امشب فرصت بررسي پيشنهاد نفت مسجدسليمان براي هدايت اين تيم در ليگ چهاردهم را دارد.

 محمد نظري  اظهاركرد:  تقوي تا امشب فرصت دارد كه نتيجه بررسي‌هايش را به ما اعلام كند. ما دو روز پيش جلسه‌اي هشت‌ساعته با او داشتيم كه جلسه مفصلي بود و روي بند بند برنامه‌ها با يكديگر بحث كرديم و به نتايجي هم رسيديم. 

 وي بيان‌كرد: به هر حال تقوي از ما فرصت ديگري هم خواست كه روي برنامه‌ها دقت بيشتري داشته باشد و آن‌ها را جمع‌بندي و سپس نتيجه نهايي را به ما اعلام كند كه بر همين اساس او تا امشب فرصت دارد كه نظر خودش را به ما بگويد. 

 مديرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خيزجنوب گفت:‌ طي صحبت‌هايي كه با تقوي داشته‌ايم، نظرات ما و تقوي نزديك به هم بوده است و به اين‌كه او سرمربي تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان شود، اميدوار هستيم. 

 وي عنوان‌كرد:‌ اگر با تقوي به توافق نرسيم، برنامه‌هاي بعدي‌‌مان را اجرا مي‌كنيم. همچنان گزينه‌هاي ما براي هدايت تيم فوتبال نفت‌مسجدسليمان بومي هستند و گزينه‌ خارجي در اولويت‌ سوم‌مان قرار دارد.

 

Admin بازدید : 67 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گزارش فردوسی پور از فوتبال ایران؛
خداحافظی کاپیتان و قول کی‌روش برای کیسه گل نشدن!
 

تهیه کننده و مجری تلویزیون ایران در گزارشی پیرامون تیم ملی فوتبال که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، زوایای این رشته پرطرفدار در ایران و نحوه آماده سازی برای حضور در برزیل را بررسی کرده است. وی همچنین گذری هم به خداحافظی علی دایی از تیم ملی داشته است.
عادل فردوسی پور در گزارشی که برای ورلد ساکر نوشته به بررسی جزئیات حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل پرداخته است. این روزنامه نگار و مجری تلویزیون ایران ضمن معرفی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی و اشاره به وظایفی که آنها در جام جهانی پیش رو دارند، با چند کارشناس فوتبال ایران از جمله مهدوی کیا و ذوالفقارنسب هم در این مورد گفتگو کرده و نظر آنها را آورده است.در گزارش فردوسی پور پیرامون اتفاقات تیم ملی و نحوه صعود به جام جهانی برزیل آمده است: زمانی که ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی مقابل نیجریه در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) در کوریتیبا به میدان می‌رود، تقریبا یک سال پس از پیروزی مقابل کره جنوبی در اولسان در مقدماتی جام جهانی  2014 که منجر به صعود ایران شد، خواهد بود.شادی‌های خیابانی مردم ایران به دلیل غیبت هشت ساله در رقابتهای جام جهانی همزمان شده بود با رهاسازی شادمانی از بابت پیروزی غیرمنتظره حسن روحانی، نامزد میانه رو در انتخابات ریاست جمهوری.


گرچه که این شادمانی به طول نینجامید چون مذاکرات و تحریم های اقتصادی بر سر برنامه هسته‌ای در ژنو و وین، فوتبال را هم زیر سایه خود قرار داد. تمامی برنامه‌های ایران برای حضور در کمپ های تمرینی خارجی لغو شدند و هیچ تیم ملی مطرحی احتمالا به خاطر ترس از تحریم سیاسی حاضر به بازی با ایران نشد.
پس از 119 روز از صعود ایران به رقابتهای جام جهانی، تیم ملی موفق نشد حتی یک بازی برگزار کند. اما کارلوس کی‌روش برای جبران موقعیت‌های از دست رفته، فدراسیون فوتبال ایران را متقاعد کرد که لیگ داخلی را در اوایل ماه آوریل به پایان برسانند تا آماده‌سازی برای رقابتهای جام جهانی در برزیل زودتر از آنچه ابتدا برنامه ریزی شده بود، صورت بگیرد.در حالیکه چشم انداز مواجهه با لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و ادین ژکو برای هر خط دفاعی یک کابوس به حساب می‌آید، خط دفاعی محکم ایران امیدواری‌هایی را در مرحله گروهی ایجاد کرده است. نگرانی اصلی کی‌روش به کمبود خلاقیت در خط میانی که بر روی گلزنی رضا قوچان نژاد ، مهاجم چارلتون اتلتیک، تاثیر می گذارد، خواهد بود. اشکان دژآگه هم در این فصل از رقابتها برای فولام در رقابتهای لیگ برتر خوب گل زده اما درگیر مصدومیت‌های گاه و بیگاه بوده است.انتظارات از ایران در جام جهانی 2014 واقعگرایانه تر از جام جهانی 2006 است؛ جایی که باور ایران برای صعود از مرحله گروهی به طور فاجعه آمیزی خاتمه پیدا کرد. این ناکامی منجر به جدایی کاپیتان درازمدت ایران(علی دایی) از تیم ملی و همین طور جدایی سرمربی(برانکو ایوانکوویچ) و رئیس فدراسیون فوتبال ایران(محمد دادکان) شد.کی‌روش قول داده که تیمش کیسه بوکس دیگر تیم ها نخواهد بود و با توجه به حضور یک مربی باتجربه و محبوب بر روی نیمکت، هواداران امیدوارند این بار جام جهانی شادتری را تجربه کنند.

Admin بازدید : 65 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دوست دارم به مسجدسلیمان کمک کنم.....
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه هنوز وضعیت انتخاب سرمربی و تکلیف او برای ادامه همکاری با این تیم مشخص نشده، گفت: دوست دارم فصل آینده به عنوان سرمربی یا هر سمت دیگری در کنار تیم باشم و در این لیگ برتر هم به تیم شهر خودم کمک کنم.

بهروز مکوندی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فعلا که خبر خاصی نیست اما روز دوشنبه نظری مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که به احتمال ۹۵ درصد با مجتبی تقوی به توافق رسیده‌اند

وی در ادامه در خصوص اینکه اعلام شده دستیار اول سرمربی آینده تیم نفت هستید، افزود: چنین موضوعی مطرح شده اما باید ابتدا منتظر انتخاب سرمربی تیم بود و تا زمانیکه سرمربی انتخاب نشود، نمی‌توان در این خصوص صحبت کرد. سپس باید دید نظر سرمربی در مورد همکاری با من چیست.

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: آخرین مرتبه که با مدیران باشگاه مذاکره کردم، ۳ هفته پیش بود. در آن زمان مدیران باشگاه از من برای سرمربیگری تیم برنامه خواستند ولی باید منتظرم بمانم و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کلاس مربیگری A آسیا در تهران حضور دارد و در پایان این دوره دیگر مشکلی برای هدایت این تیم در لیگ نخواهد داشت، یادآور شد: صددرصد دوست دارم فصل آینده به عنوان سرمربی یا هر سمت دیگری در کنار تیم باشم زیرا تلاش بسیاری انجام دادم تا تیم لیگ برتر آمد و می‌خواهم در لیگ برتر هم به تیم شهر خودم کمک کنم.

مکوندی در پایان در خصوص اینکه آیا از دست رفتن زمان به ضرر تیم نفت مسجد سلیمان نیست؟، گفت: تیم نفت از دسته اول به لیگ برتر آمده و باید هرچه زودتر تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شده و تمریناتش را آغاز کند تا دچار مشکل نشود. متاسفانه هر روزی از دست می‌رود، به ضررمان است زیرا این نخستین تجربه حضور مسجدسلیمانی‌ها در لیگ برتر است و باید به خوبی خود را برای حضور در این مسابقات مهیا کند.

Admin بازدید : 55 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حضور مظلومی در نفت منتفی شد/ تقوی دوشنبه سرمربی می‌شود؟

حضور پرویز مظلومی در تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی منتفی شد و ظاهرا دستمزد زیادی که این مربی از باشگاه نفت درخواست کرده یکی از دلایل اصلی منتفی شدن او در تیم نفت مسجدسلیمان بوده است.

هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه تشکیل جلسه می‌دهد و سرمربی فصل آینده این تیم را انتخاب می‌کند.

گفته می‌شود مجتبی تقوی به احتمال فراوان سرمربی فصل آینده نفت مسجد سلیمان خواهد شد.

Admin بازدید : 1054 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

  اولین فرودگاه ایران دوباره بازگشایی می شود

طی جلسه امروز استانداربا حضور فرماندار شهرستان  و مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در مکان استانداری استان به مسئله فرودگاه مسجدسلیمان و بهسازی آن پرداخته شد و  وعده بازشگایی این فرودگاه داده شد .

در این جلسه تمامی مسائل و مشکلات  اولین فرودگاه ایران مورد بررسی قرار گرفت و قول های مساعدی در خصوص راه اندازی آن به مردم مسجدسلیمان داده شد .

فرودگاه مسجد سلیمان نخستین و قدیمی ترین فرودگاهی است که در ایران تاسیس شد. تاریخ تاسیس رسمی افتتاح این فرودگاه همزمان با کشف نفت در این منطقه به سال ۱۲۸۷ باز می‌گردد. گفتنی است این فرودگاه نخستین نقطه ایی در خاورمیانه‌است که به صورت رسمی صاحب فرودگاه شد و از آن هواپیما بر می‌خاست. این فرودگاه هم اکنون با نام فرودگاه شهید آسیایی شناخته می شود.

در همین راستا در تاریخ ۱۷/۲/۹۳ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان و مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان به همراه معاونین و کارشناسان فرودگاه اهواز؛ از فرودگاه مسجدسلیمان بازدید کردند .
که در این بازدید مشکلات موجود فرودگاه مسجد سلیمان بررسی و پیشنهادهای لازم به‌منظور راه‌اندازی این فرودگاه عنوان شد.

ناصر صفاری مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان، راه‌اندازی فرودگاه مسجدسلیمان را منوط به بهره‌مندی از دو باند پروازی دانست و با اشاره به اینکه یکی از باندهای این فرودگاه قابل استفاده نیست گفت: باند دوم به اصلاحاتی نظیر بهسازی نیاز دارد.

بهسازی سطوح پروازی، بهسازی ترمینال یک‌هزار مترمربعی، تخصیص دو دستگاه خودروی فوم‌پاش و پرسنل آموزش دیده به آتش‌نشانی، احداث مرکز سوختگیری، تجهیز سالن ترمینال به دو دستگاه بازرسی ایکس‌ری و گیت‌وی، اختصاص خودرو جهت جابجایی مسافران در محوطه ایرساید، تامین تجهیزات فرودگاهی برای سرویس‌دهی مناسب به هواپیما، برقراری ارتباط برج مسجدسلیمان با برج فرودگاه اهواز و مرکز کنترل فضای کشوز از جمله نیازهای فرودگاه مسجدسلیمان برای راه‌اندازی و بهره‌برداری مناسب بود که در این بازدید توسط صفاری به آن اشاره شد.

لازم به ذکر است که تمامی مجوزه های لازم جهت پرواز و نیز هواپیمای ویژه از سوی نفت با پیگیری های نماینده شهرستان دکتر جلیلی صورت گرفته است .

Admin بازدید : 814 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تقوی به نیمکت نفت‌مسجدسلیمان نزدیک شد

مجتبی تقوی نسبت به سایر گزینه های هدایت نفت مسجدسلیمان شانس بيشتري براي نشستن روي نيمكت اين تيم دارد.

محمد نظری، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب  اظهار کرد: با چند گزینه وارد مذاکره شده ایم ولی هنوز با کسی به توافق نهايي نرسیده ایم و با کامل شدن بررسی های مان طی چند روز آینده، سرمربی تیم مشخص می شود.

وی افزود: ما خواسته های مان را به این مربیان گفته ایم. معمولا مربيان تيم را مي‌گيرند و با برنامه های خودشان کار می کنند ولی باشگاه های نفتی به این صورت نیستند و ما خودمان برنامه‌های‌مان را به مربی ارايه می دهیم و شرایط مان را به آن‌ها می گوییم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در پاسخ به این سوال که آیا گزینه های هدایت تیم همچنان سعداوی، مظلومی، ویسی، مرفاوی و تقوی هستند؟ گفت: بله، این مربیان از گزینه های هدایت تیم هستند ولی هنوز با هیچ مربی ای به توافق نهایی نرسیده ایم و منتظر هستیم تا آن‌ها خواسته های ما و ما هم خواسته های آن‌ها را بررسی کنیم و درنهايت هر کدام از آن‌ها كه به اهداف ما نزدیک تر بود، انشاءالله سرمربی تیم می شود.

وی در پاسخ به سوال ديگري که گویا مجتبی تقوی شانس بیشتری برای هدایت تیم دارد؟ عنوان کرد: بله، به همین صورت است، ما شرایط‌مان را به او گفته ایم و قرار است از مسجدسلیمان بازدیدی داشته باشد و پس از آن، نظر خود را به ما اعلام می کند.

نظری با بيان اين كه باشگاه شروطي را براي سرمربي تيم تعيين كرده است، گفت: از جمله شروط ما این بوده است که باید مکوندی، سرمربی سابق تیم، به عنوان مربی در کنار تیم باشد و همچنين برخی از بازیکنان فعلي حفظ شوند. ما نمی خواهیم تیم به صورت آسانسوری کار کند. تثبيت تيم در نیمه بالای جدول هم از ديگر شروط ما است.

وی با بيان اين كه از ديگر شروط ما هماهنگي سرمربي با تماشاگران‌مان است، افزود: سال گذشته در ليگ يك در نيم‌فصل اول آن مربي‌اي داشتيم كه با تماشاگران هماهنگ نبود و به همين دليل به رده نهم رسيديم ولي در نيم فصل دوم مربي‌اي آورديم كه با تماشاگران هماهنگ بود و همين موضوع باعث نتيجه گرفتن تيم شد، به همين دليل قصد داريم امسال نيز مربي‌اي بياوريم كه با تماشاگران هماهنگ باشد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب عنوان كرد: ما می خواهیم مانند باشگاه نفت تهران و تيم خودمان در فصل گذشته ليگ يك، با کمترین هزینه، بهترین بهره وری و نتیجه را داشته باشیم ولی متاسفانه بیشتر مربیان به این صورت هستند که تیم را به آن‌ها می دهند و آن‌ها هر کاری که دوست دارند انجام می دهند ولی ما می خواهیم خودمان هم نظارت داشته باشیم و تجربه ثابت کرده آن تیم هایی موفق هستند که هیات مدیره قوی، با تسلط بر آن تیم کار و مربی را یاری و هدایت کند.

 

Admin بازدید : 64 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نام خدا

شروع رقابتهای فوتبال بزرگسالان شهرستان مسجدسلیمان

به همت هیات فوتبال شهرستان مسجدسلیمان،بعد از یک سال تاخیر در برگزاری بازیهای فوتبال بزرگسالان،بالاخره این بازیها در روز جمعه18 اردیبهست 93 از ساعت17:00 در ورزشگاه نفتون بین تیمهای:البرز و کشاورز برگزار شد که تیم البرز با نتیجه4بر3 رقیب خود را از پیش رو برداشت.

امروز هم از ساعت17:00 تیمهای فوتبال شاهین نوین وتاراز در ورزشگاه نفتون به مصاف هم رفتند که شاهین نوین با 5 گل از صد تاراز گذشت تا شاهینی ها در اولین گام خود،موفق باشند.

از روز دوشنبه مورخ22 اردیبهشت 93 از ساعت17:00 تیمهای فوتبال بزرگسالان آزادگان مسجدسلیمان و بدر در ورزشگاه نفتون بهم مصاف هم میروند.

Admin بازدید : 70 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

5 گزینه هدایت نفت‌مسجدسلیمان چه مربياني هستند؟

باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با چند مربی برای هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وارد مذاکره شده است.

 صمد مرفاوی، عبدالله ویسی، نعیم سعداوی، پرویز مظلومی و بهروز مکوندی از گزینه های هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هستند.

برخی از این مربیان براي ارزيابي شرايط جهت هدايت اين تيم، از امکانات مسجدسلیمان دیدن کرده اند و برخی دیگر هنوز به مسجدسليمان نرفته‌اند ولی باشگاه با هر پنج مربی صحبت‌ها و مذاکراتی را داشته و منتظر است که این مربیان پس از بررسی نهایی شرايط، نظر خودشان را اعلام کنند.

اولویت باشگاه مناطق نفت خیز جنوب برای شرکت در لیگ برتر فوتبال کشور با مربیان و بازیکنان بومي است.

 

 

 

Admin بازدید : 55 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

انتخاب سرمربی نفت‌مسجدسلیمان تا یکی دو هفته ديگر/بازديد نماینده فدراسیون از ورزشگاه

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا حداكثر یکی، دو هفته آینده خبر داد.

  محمد نظری درمنطقه خوزستان- در ابتدا در خصوص روند آماده‌سازی ورزشگاه شهيد بهنام محمدي ‌مسجدسلیمان اظهار کرد: روز دیدار نفت مسجدسلیمان با پدیده شاندیز برای تعیین قهرمان لیگ یک، سهیل مهدی، نماینده فدراسیون در مسجدسلیمان حضور داشت و ایرادات ورزشگاه را یادداشت و سپس فدراسيون آن‌ها را به ما ابلاغ کرد.

  وی ادامه داد: این ایرادات که مربوط به VIP، نور ورزشگاه، جایگاه خبرنگاران، استیج‌های پشت دروازه‌ها و ظرفیت ورزشگاه بود، به ما ابلاغ شد و ما منتظر هستیم تا نماینده فدراسیون که قرار است امشب به این جا بیاید، حضور يابد و طبق برنامه‌هایی که به ما می‌دهد مشکلات را برطرف کنیم.

  مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: به هر حال فدراسیون ایرادات را به ما گفته است ولی باید با نظارت خود آن‌ها، کار کنیم تا دوباره‌کاری نشود.

 وی در ادامه درباره تعیین سرمربی تیم، عنوان‌کرد: ما و هیات مدیره نظرمان این است که از مربیان بومی استان استفاده کنیم و اولویت هم با مربیان بومی است ولي طبیعتا ممکن است گزینه‌های مختلفي از جاهای مختلف نیز پیشنهاد داده شود ولی در كل سیاست کلی ما با مربیان بومی است.

 نظری همچنین درباره مطرح شدن نام شش مربي داخلی و خارجی به عنوان گزينه‌هاي سرمربيگري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در جلسات هيات مديره گفت: این‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می گیرد. جلسات هیات مدیره مرتب برگزار می شود و در آن‌ها درباره مسايل مختلفی ازجمله تامین اعتبار برای کامل کردن ورزشگاه و مسايل دیگر صحبت می کنیم. البته ممکن است در حاشیه آن هم بحث‌های دیگری شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم چه زمانی مشخص خواهد شد و تكليف بهروز مكوندي چه مي‌شود؟ عنوان کرد: سرمربی تیم حداکثر تا یکی، دو هفته آینده مشخص می‌شود. همچنين برنامه‌مان این است که مکوندی جذب تيم شود.

 

Admin بازدید : 552 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نفتون قهرمان لیگ برتر استان خوزستان وصعود به لیگ دسته سه کشور

 مسابقات فوتبال لیگ برترخوزستان که از هشتم مهرماه 92 با حضور 14 تیم از شهرهای مختلف استان آغازشده بود با برتری یاران نفتون مسجدسلیمان به پایان رسید.دراین مسابقات حضور چهره های جوان و مستعد در اغلب تیمها آینده ای روشن را فراروی فوتبال خوزستان قرار داد. بازیکنانی باآتیه درتیم ها جلوه گر شدند و خوش درخشیدند که با کمی توحه به آنها خواهند توانست جا پای بزرگان بگذارند.اما کیفیت مسابقات نسبت به سالهای گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بود.بازیها بخوبی و بانظم خاصی برگزارشد ولی متآسفانه یک نقطه تاریک وتآسف بار در این فصل اتفاق اتفاد که نباید از آن بی تفاوت گذشت و آن عدم حضور بعضی تیمها در هفته پایانی و انصراف تیمهای شیبان باوی و آنزان ایذه پس از اطمینان از سقوط به لیگ دسته اول جای بحث داشت!بخصوص حاضر نشدن شاهین ندسا ماهشهر درهفته 22 مسابقات مقابل نفتون مسجدسلیمان بدون هیچ دلیل قانع کننده ای که موجب نگرانی تیمهای مدعی شد؟!براستی چرا برخی از تیمها اینگونه به مسابقات بی توجهی کردند و مقابل حریفان حضور پیدا کردند شاید یکی از دلایل هزینه ایاب ذهاب تیم،آمبولانس،نیروی انتظامی و...باشد که در هر مسابقه به هیات فوتبال پرداخت می شود یا شاید هم انجام مسابقات تآثیری در رده بندی جدول و جایگاه آنها نداشت بحرحال هدف اصلی در برگزاری مسابقات پرورش استعدادها و روح جوانمردی است که متآسفانه برخی تیمها به آن توجه نداشتند.خوب است مسئولین برگزاری مسابقات در این مورد اقدام جدی بعمل آورند.البته باید از تیم میلاد دزفول به نیکی یاد کرد چراکه با وجود آنکه نتایج این تیم درجدول رده بندی تآثیری درجایگاه این تیم نداشت در تمامی مسابقات حاضر شد.از موارد دیگر عدم انعکاس و کم لطفی صداوسیمای مرکزخوزستان به مسابقات بود. کسی از بروبچه های صداوسیما به خودش این زحمت را نداد که حتی هر هفته نتایج بازیها را اعلام نمایند؟!عملکرد کمیته داوران با توجه به جوانگرایی نسبتآ خوب بود و میتوان به داوری استان امیدوار بود.هرچند که در چند دیدارضعف داوری مشهود بود.سرانجام درهفته پایانی مسابقات از هفت دیداری که قراربودبرگزارشود فقط سه بازی برگزاری شد.شیبان باوی و آنزان ایذه که از هفته های قبل انصراف خود را اعلام کرده بودند مقابل سپاهان ایذه و جنوب سوسنگرد حاضرنشدند در دو دیداردیگر هم تیمهای استقلال شوشتر و شاهین ندسا ماهشهر دربرابرحریفانشان استقلال رامشیر و مقاومت هویزه به میدان نرفتند تا پرونده بازیها با سه بازی بسته شود. حساسترین بازی هفته پانزدهم بین دو تیم استقلال شوش و پرسپولیس ویس دراستادیوم تختی شوش برگزار شد.این دیدار از چند جهت حایز اهمیت بود زیرا سرنوشت تیم رده دوم را مشخص میکرد.پیروزی استقلال نایب قهرمانی این تیم را رقم میزد و تساوی و باخت استقلال موجب می شد برنده بازی پارسیان شوشتر و  استقلال رامهرمز سکوی دوم را تصاحب کند.آبی پوشان شوش با آگاهی از حساسیت بازی برای پیروزی گام به زمین مسابقه گذاشتند و بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما تلاش دو تیم نتیجه ای بهتر از یک تساوی صفربرصفر دربرنداشت.شاگردان غلام حیدری را باید شادمان ترین و خوش شانس ترین تیم هفته پایانی قلمداد کرد.این تیم از یکسو شاهد شکست نزدیکترین رقیب خود استقلال رامهرمز بود و از سویی دیگر خود با نتیجه مساوی و کسب 48 امتیاز نایب قهرمان مسابقات شناخته شد.ازدیگر حوادث جالب هفته پایانی رویارویی دو تیم پارسیان شوشتر و استقلال رامهرمز بود.پارسیان در یک بازی خوب و هماهنگ با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید تا تمام امیدهای آبی پوشان رامهرمز را ناامید کند و خود بجای این تیم  در دره سوم جدول قرار گیرد. استقلال درصورت پیروزی میتوانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند اما تا رده چهارم جدول پایین آمد.درآخرین بازی فصل تیم نفتون مسجدسلیمان که قهرمانیش از دو هفته قبل مسجل شده بود در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حضور تماشاگران خود با نتیجه دو بر صفر مقابل میلاددزفول پیروز شد تا سرانجام مسابقات فوتبال لیگ برترخوزستان پس از فرازو نشیب هایی که داشت خاتمه یابد و این کاروان با قهرمانی تیم نفتون مسجدسلیمان به سرمنزل مقصودبرسد.پس از نفتون مسجدسلیمان،تیمهای استقلال شوش،پارسیان شوشتر و استقلال رامهرمز در مکانهای دوم تا چهارم قرار گرفتند.جنوب سوسنگرد،پرسپولیس ویس،استقلال رامشیر،استقلال شوشتر،شاهین ماهشهر،سپاهان ایذه،مقاومت هویزه و میلاددزفول به ترتیب در رده های پنجم تا دوازدهم جای گرفتند. قرعه سقوط به لیگ دسته یک استان بنام شیبان باوی و آنزان ایذه رقم خورد که در صورت سقوط سه تیم میلاد دزفول نیز به این جمع اضافه خواهد شد.با پایان رفتن رقابتها نگاهی گذرا به فرازونشیب تیمها داشته  ایم.

نفتون مسجدسلیمان با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال خوزستان شایستگی خود را نشان داد.مدیریت خوب،کادردلسوز ومربی جوان و زحمتکشی بنام احسان قاضی توانست نفتون را بر بام فوتبال خوزستان قراردهد.نارنجی پوشان مسجدسلیمان با بهره گیری از بازیکنانی همچون محمدپورعباسی،علی خدامرادی،فارسونی،موسی شهبازی،مصطفی شکری و دامون حکمت بیشترین ضربات را توسط این بازیکنان بر پیکره تیمها وارد سازند. کسب 16 برد،هشت تساوی و دو باخت 43 گلزده، 21 گل خورده و 56 امتیاز درکارنامه این تیم ثبت شد.نفتون نیم فصل اول رقابتها را متزلزل آغاز کرد ولی با آغازدوربرگشت جهش فوق العاده ای داشت که تداوم این جهش در پایان باعث کسب مقام قهرمانی توسط آنان شد.

استقلال شوش با درایت مربی کهنه کار خود غلام حیدری با تلفیقی از نیروهای جوان و با تجربه در پایان با کسب 48 امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.آبی پوشان شوش در طول نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول صعود قابل توجه ای داشتند.این تیم اگر دیدارهایش را مثل چندهفته پایانی دنبال میکرد و نه تساوی ناباورانه نداشت از قهرمانی فاصله نمیگرفت.استقلال از مهره های خوبی همچون حسن زهیری در درون دروازه هادی حسن زاده درخط دفاع علی منصوری و رضاکاوندی درخط هافبک و حمله برخورداربود.

پارسیان شوشتر با رهبری حسنکی سرمربی جوان خود درمجموع خوب ظاهرشدند.پارسیان که بعنوان تیم تازه وارد فوتبال لیگ برترخوزستان محسوب می شد دردوررفت امتیازات حساسی را از دست داد اما در نیم فصل دوم با ده پیروزی توانست با 47 امتیاز در مکان سوم قرارگیرد.در تیم پارسیان اسدالله انصاری با 19گلزده آقای گل مسابقات شناخته شد.حسن قنبری با 12 پاس گل و هشت گلزده،حسن امیدی گلر این تیم با مهار چهارضربه پنالتی،بهنام بنیادزاده،حبیب حبیب زاده و میلاد احمدی از یاران جوان و خوب این تیم به شمارمی امدند که در مقام سومی نیم خود نقش داشتند.

استقلال رامهرمز قهرمان نیم فصل مسابقات با دراختیارداشتن مربی کاربلدی چون محموداحمدی در تلاش برای کسب قهرمانی بود اما این تیم نتوانست درزمین دستورات مربی خود را به اجرا درآورد.باخت در مقابل نفتون مسجدسلیمان،شاهین ماهشهر واستقلال رامشیر شیرازه این تیم را از هم گسست و درنهایت به مکان چهارمی با 46 امتیاز بسنده کرد.حق استقلال بالاتر از عنوان چهارمی بود آنها خوب شروع کردند و بدتمام کردند. طاهرغبیشاوی با 18 گلزده،میلادصالحی،میثم بیگدلی،محسن قنواتی، حسین طلاوری و سیدجابرحسینی از جمله بازیکنان تآثیرگذار آبی پوشان بودند.

جنوب سوسنگرد با 42 امتیاز درجای پنجم قرار گرفت.جنوب در مسابقات این فصل قدرت و صلابت همیشگی را نداشت و در چند بازی آخر بدون سرمربی خود سعیدی به میدان رفت.جنوب در دو هفته آخربدلیل انصراف تیمهای شیبان باوی و انزان ایذه به 6 امتیاز رسید که این امتیازات بادآورده قرمزپوشان سوسنگردی را درمکان پنجم قرار داد.درتیم جنوب رضاسعیدی،علی نگراوی،جاسم مزرعه،عارف یلالی، محمدفریساد ومهاوی حیدری بازیکنانی بودند که خوش درخشیدند.

پرسپولیس ویس درشروع فصل با ابراهیم اشکش کار خود را با قدرت آغاز کرد و با نتایج خوب یکی از مدعیان فتح جام بود.اما به ناگاه درمیانه راه بدلیل مسائل حاشیه ای و کناررفتن سرمربی موفق و تآثیرگذار این تیم سکان هدایت قرمزپوشان را عبیدی دردست گرفت که با ازدست دادن چند امتیاز حساس به مکان ششم جدول سقوط نمود.پرسپولیس فصل را با بدست آوردن 41 امتیاز به پایان رساند.امیرمکینه کار،سیدمحمدنعمه،سیدامین موسوی،رضا شریفی،مجتبی طاهری و احمدخنجری از بازیکنان مطرح این تیم بودند.

استقلال رامشیر با سلاح تعصب و جنگندگی بازیکنانی نظیرحامدامیری،سعیدخالدی،صادق نوروزی، شاکرشریفی و جوادعموری با 40 امتیاز و تصاحب رده هفتم جدول لیگ را به پایان رساند.شاگردان عیدی بهبهانی بدلیل عدم حضور تیمهای آنزان ایذه و استقلال شوشتردر هفته پایانی 6 امتیاز بی دردسرگرفتند.

استقلال شوشتر با ترکیبی از یاران جوان و باتجربه به رهبری محرم نژاد و ذلکی پا به میدان گذاشت که درادامه محرم نژاد از این تیم جدا شدآبی پوشان شوشتر با شکستهای پیاپی در هفته های پایانی مقابل استقلال رامشیر هم به میدان نرفت تا با 38 امتیاز به مکان هشتم جدول سقوط کند.جایگاه استقلال میتوانست بهتر از این باشد.استقلال با 51 گلزده بهترین خط حمله مسابقات را بخود اختصاص داد.سجادجباری،هادی پوری ،رمضان باقری و رضا عزیزی در این تیم از بقیه بهتربودند.

شاهین ندسا ماهشهر گاهی چنان کوبنده میشدکه باورش غیرممکن بود وگاهی هم چنان دست وپا شکسته که تعجب همگان را برمی انگیخت.سفیدپوشان ماهشهری درحدواندازه های خود ظاهرنشدند و با 37 امتیاز و قرارگرفتن دررده نهم جدول لیگ را به پایان رساندند.شاگردان موسی قنواتی در دو دیدار مقابل نفتون مسجدسلیمان و مقاومت هویزه به میدان نرفتند.این تیم  در سه هفته پایانی فصل به میدان نرفت.حسن معشوری، محمدباشی بهمراه غلامرضا عتیقی از بازیکنان شاخص  تیم شاهین بودند

سپاهان ایذه فصل را بدون غلام سرقلی مربی محبوب، بااخلاق و تحصیلکرده خود آغاز کرد.طلایی پوشان که با مدیریت صیدالی به فوتپال پایه هم اهمیت میدهندبا 36 امتیاز به مکان دهمی بسنده کردند.ستارباقری،مسعودمحمودی،اسماعیل کیانی و فردین وندی زراس از چهره های برتر سپاهان در این فصل بودند.

مقاومت هویزه با ساکی دراولین فصل حضور خوددرلیگ برترفوتبال خوزستان توانست سهمیه هویزه را برای فصل آینده حفظ نماید.سفیدپوشان هویزه با 22 امتیاز درمکان دوازدهم ایستادند.حمزه شاخی، هاشم ساکی،قاسم جرفی و دانیال ساکی بازیکنانی بودند که  از سایرین بهتر ظاهر شدند.

میلاد دزفول که روزگاری در لیگ دسته سوم کشورنماینده خوزستان بود با از دست دادن چند بازیکن اصلی خود پا به میدان گذاشت که نتوانست از اعتبار فوتبال دزفول دفاع کند و با 22 امتیاز در جای سیزدهم قرار گرفت.در این تیم هادی تختابی،حمیدذلفی،عبدالله بهمئی و فخرالدین بابادی تلاش مضاعفی داشتند.

آنزان ایذه و شیبان باوی فانوس بدست جدول لیگ لقب گرفته بودند تابا لیگ برترفوتبال خوزستان وداع نمایند.این دو تیم در بدترین وضعیت ممکن انصراف خود را از ادامه مسابقات اعلام نمودند.تغییرات زیاد در نیمکت شیبان هم نتوانست این تیم را از مهلکه سقوط نجات دهد. انزان ایذه با 16 امتیاز و شیبان با 4 امتیاز ضعیف ترین دوران خود را سپری کردند تا جواز سقوط به لیگ دسته یک خوزستان را دریافت کنند

 

Admin بازدید : 73 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بهروز مکوندی:حق مسجد سلیمانی‌هاست مربی دیگری بیاورند

تجربه کافی برای هدایت تیم در لیگ برتر را دارم


تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هرچند در فینال لیگ دسته اول مقابل پدیده تن به شکست داد اما این اتفاق هم از شایستگی‌هایی این تیم جنوبی کم نکرد زیرا آنها با یک مربی بی‌ادعا به نام "بهروز مکوندی" به عنوان تیم نخست گروه "ب" لیگ دسته اول، بالاتر از سایر مدعیان توانستند جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورند.

قطعا روز 19 فرودین‌ماه سال 1393 برای مردم شهر مسجدسلیمان که فوتبال ایران برای نخستین مرتبه در این شهر استان خوزستان بصورت رسمی آغاز به کار کرد، روزی فراموش نشدنی بود زیرا پس از پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان، تیم این شهر برای نخستین مرتبه جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد. افتخاری که برای مردم مسجد سلیمان، بزرگ و فراموش نشدنی است.

در این روزهای سراسر شادی در این شهر، هنوز وضعیت "بهروز مکوندی" جهت هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای حضور در لیگ برتر مشخص نیست، ضمن اینکه هنوز ورزشگاه "شهید بهنام محمدی" این شهر هم مجوز میزبانی مسابقات لیگ برتر را بدست نیاورده است.

در این شرایط بهروز مکوندی با حضور در خبرگزاری مهر به پرسش‌هایی در مورد آخرین وضعیت خود در تیم نفت مسجد سلیمان، شرایط آینده این تیم، مسائل حاشیه‌ای لیگ دسته اول و ... پاسخ داد که متن این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

* ابتدا همه دوست دارند بدانند شما سرمربی نفت مسجد سلیمان در فصل آینده هستید یا خیر؟
- هنوز گفتگوی رسمی در این خصوص با من نشده و تنها صحبت ضمنی شده است. البته ممکن است نباشم زیرا این حق طبیعی باشگاه است که با هر سرمربی صحبت کند اما علاقه‌مندم که در شهر خودم باشم و بتوانم باعث موفقیت تیم شوم. باید دید نقطه نظر مسئولان در این خصوص چیست اما قطعا اولویت اولم حضور در تیم نفت مسجد سلیمان است.

* در این وضعیت نگران از دست دادن زمان برای بستن یک تیم خوب نیستید؟
- چرا اما به زور که نمی‌توانم به مسئولان بگویم که با من مذاکره کنید. حتی اگر مربی دیگری را بیاورند من گلایه‌ای ندارم. در این مدت که هدایت تیم نفت را برعهده داشتم، تمام توانم را به کار بستم و اگر بمانم برای موفقیت تیم شهر خود همه تلاشم را خواهم کرد. حتی به بازیکنان هم گفته‌ام در این مدت خودشان تمرین کنند تا از آمادگی کامل برای حضور در مسابقات لیگ برتر دور نشوند.

البته مسئولان باشگاه ستادی را تشکیل داده‌اند تا در مورد برطرف کردن مشکلات ورزشگاه، تبدیل ساختار سازمان به موسسه فرهنگی - ورزشی برای ورود به لیگ برتر و انتخاب سرمربی و بازیکن تصمیم بگیرند که امیدوارم هرچه زودتر تصمیم نهایی خصوصا در بحث انتخاب سرمربی و بازیکنان را اتخاذ کنند.

* اینکه شما تجربه هدایت هیچ تیمی را در لیگ برتر نداشته‌اید، نگران کننده نیست؟ آیا می‌توانید نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر نگه دارید؟
- اینکه می‌گویند سطح فنی‌ام در حد لیگ برتر نیست، باید بگویم در سال 77 به عنوان بازیکن - مربی به همراه تیم صنعت نفت آبادان در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتم. کاپیتان آن تیم بودم و پس از اینکه علی فیروزی برکنار شد، مسئولیت تیم بیشتر به دوش من افتاد. آن زمان لیگ 16 تیمی بود و خاچاطوریان که مربی آرارات بود به کمک ما آمد و با هم در 10 - 11 هفته پایانی تیم را به گونه‌ای هدایت کردیم که صنعت نفت نهم شد و در جدول بازی ها باقی ماند.

امروز هم اگر شرایط فراهم شود، تجربه کافی برای هدایت تیم در این مسابقات را دارم، من بچه این شهرم اما باید از من بخواهند، اگر دوست داشته باشند، هستم. ضمن اینکه تفاوت زیادی بین لیگ برتر و لیگ دسته اول وجود ندارد و من امیدوارم می‌‎توانم نفت را در سال نخست در لیگ برتر نگه دارم.

برای دیدن بقیه مصاحبه،به ادامه مطلب بروید....

Admin بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تكذيب گزينه‌هاي مطرح‌شده سرمربيگري نفت‌مسجدسليمان

 

عضو هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان انتشار نام برخي از مربيان داخلي و خارجي در برخي رسانه ها را به عنوان گزينه‌هاي مورد تاييد اين باشگاه براي هدايت تيم فوتبال نفت، تكذيب كرد. 

 

ابراهيم پيرامون در  منطقه خوزستان اظهاركرد: اين موضوع صحت ندارد. جلسات هيات مديره به صورت مرتب برگزار مي‌شود ولي اين موضوع در اين جلسات مطرح نشده است.

 

وي درخصوص انتشار نام شش مربي داخلي و خارجي براي هدايت تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در برخي از رسانه‌ها گفت: اين‌ها گمانه‌زني‌هاي برخي‌ افراد و يا تمايل برخي اشخاص غير مرتبط است. در كل اين موضوع در دستور عمل هيات مديره نبوده است. 

 

عضو هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين پرسش كه گويا در جلسه هيات مديره اين باشگاه مطرح شده بود كه بهروز مكوندي به دليل نداشتن مدرك  A آسيا به عنوان مربي به كار خود در اين تيم ادامه مي‌دهد، گفت: اصلا صحبتي درباره اين موضوع هم نشد و در دستورالعمل جلسه هيات مديره هم نبود، من اين موضوع را تكذيب مي‌كنم.

Admin بازدید : 592 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

السد، حریف فولاد در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسيا

تيم فولاد ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار السد قطر خواهد رفت.

فولادخوزستان موفق شد به عنوان تیم نخست گروه خود، صعودش را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند. آن‌ها باتوجه به بازی‌های برگزار شده روز گذشته، باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها با السد قطر دیدار کنند.

اين تیم قطری موفق شد در گروهی که با سپاهان، الهلال و الاهلی امارات هم‌گروه بود به عنوان تیم دوم پس از الهلال به مرحله بعد راه یابد.

شاگردان فركي از ساعت 21:45 امشب (چهارشنبه) در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا در ديداري تشريفاتي برابر الفتح عربستان قرار مي‌‌گيرند.

 

Admin بازدید : 69 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تشكيل كميته‌اي ويژه براي فراهم‌شدن شرايط ميزباني نفت‌مسجدسليمان

فرماندار مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر با تشکیل کمیته‌ای ویژه درصدد هستیم که مقدمات برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور، در مسجدسلیمان را فراهم کنیم.

علیرضا گروئی در منطقه خوزستان- اظهار کرد: این کمیته به دستور استاندار تشکیل شده که فرمانداری، شرکت نفت‌مسجدسلیمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط، عضو آن هستند.

وی با بيان اين‌كه این کمیته تاكنون دو بار تشکیل جلسه داده است، گفت: درصدد هستیم در این کمیته موانع پیش روی ميزباني مسابقات ليگ برتر فوتبال را بررسی و برطرف کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: به هر حال برگزاری مسابقات لیگ برتر شرایطی را می‌طلبد که باید به آن‌ها دست پیدا کنیم و تلاش ما این است که این مقدمات را فراهم کنیم

وی عنوان کرد: تامین زیرساخت‌های استادیوم، رختکن‌ها، استیج‌های نشستن و هتل، جهت اقامت مهمانان ازجمله مواردي است که باید پیگیری شود.

گروئی گفت: کارشناسان سازمان لیگ برتر به مسجدسليمان دعوت شدند و ایرادات را مشاهده کردند، امیدواریم سازمان لیگ ایرادات را به ما ابلاغ کند تا ما بتوانیم براساس آن، در یک برهه زمانی، مشکلات را حل کنیم.

 

Admin بازدید : 510 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میداودی: فوتبال خوزستان دارد به حق خود می رسد 

میلاد میداودی می‌گوید: لیگ سیزدهم نسبت به لیگ‌ سال‌های گذشته منظم‌تر برگزار شد.
میداودی  در ارزیابی اش از عملکرد تیم استقلال خوزستان در لیگ سیزدهم، اظهارکرد: به نظرم حضور خوبی در لیگ داشتیم، چرا که اولویت ما ماندن در لیگ بود که خدا را شکر توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که به همین صورت هم شد، در ادامه هم بايد ببینیم که شرایط برای سال آینده به چه صورت می‌شود.
وی بیان کرد: تمام بازیکنان مان تلاش شان را کردند، هرچند که می شد جایگاه مان از این هم بهتر شود ولی متاسفانه بازی هایی را واگذار کردیم كه می توانستیم در آن حداقل به نتيجه تساوی برسیم. به هر حال اولین حضور ما در لیگ برتر بود و همین که در لیگ ماندیم، بسیار حائز اهمیت است.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره کیفیت لیگ سیزدهم گفت: باتوجه به این که تیم های بالای جدول تا روز پایانی هم با یکدیگر برای قهرمانی رقابت داشتند و مشخص نبود که قهرمان چه تیمی است، از این نظر نسبت به سال گذشته لیگ خوبی بود.
وی ادامه داد: نکته ای که در این لیگ وجود داشت، قهرمانی تیم فولاد بود که این باعث خوشحالی تمام خوزستانی‌ها است كه جا دارد در اين جا به مجموعه فولاد تبریک بگویم. به نظرم فولادی که چندین هفته در صدر جدول قرار داشت، حقش بود كه قهرمان شود.
وی در ادامه درباره كم‌ گل بودن ليگ سيزدهم اظهار کرد: به نظرم این موضوع به دلیل این بود که سال، سال جام جهانی است و بازیکنان از این نظر استرس داشتند. به نظرم امسال لیگ منظم تری داشتیم که تعداد بازی های کمتر در آن تاثیرگذار بود و شرایط هم نسبت به سال گذشته کمی بهتر بود ولی یکسری از تعطیلات وجود داشت که به برخی تیم ها ضربه زد که به نظرم می شد این تعطیلات هم نباشد. در کل برنامه ریزی سازمان لیگ در حد لیگ ایران خوب بود.
 مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره کاستی‌های لیگي كه گذشت گفت: یکی از دلایلی که برخی از بازی ها از کیفیت خوبی برخوردار نبود، مناسب نبودن زمین چمن برخی از ورزشگاه ها بود. کمی هم توپ‌ها مشکل داشتند كه در این زمینه بسيار بحث شد.
 وی بیان کرد: امسال ديدارهاي لیگ در زمان اعلام شده به پایان رسیدند و این که زمان بازی‌ها از چند هفته قبل مشخص شده بود و تغییراتی هم در آن ايجاد نشد، از دیگر نقاط قوت لیگ سیزدهم بود.
میداودی در پاسخ به اين پرسش كه برای بهتر برگزار شدن لیگ چهاردهم چه اقداماتی بايد انجام شود، عنوان کرد: تیم‌ملی پس از جام جهانی، جام ملت های آسیا را پیش رو دارد كه با یک برنامه ریزی دقیق مي‌توان کار کرد. متاسفانه امسال تیم‌ملی قرار است در جام جهانی شرکت کند ولی نه اردو و نه بازی تدارکاتی‌ خاصی داشته است که این موضوع خیلی به تیم ضرر می زند. در کل باید یک برنامه ریزی خوب شود تا هم بازی های لیگ مان طبق برنامه برگزار شوند و هم برنامه های تیم ملی پیش رود تا نه مشکلی برای لیگ و نه تیم‌ملی پیش بیاید.
وی در پاسخ به این سوال که گويا قرار است از سال آینده مالیات توسط خود بازيكنان پرداخت شود، گفت: به نظرم این گونه خیلی بهتر است. وقتی بر عهده خود بازیکن باشد او موظف است تا آن را پرداخت کند اما اگر بر عهده باشگاه باشد پرداخت نمی شود. خود من هم یکی از آن بازیکنانی هستم که با این مشکل مواجه هستم. وقتی مالیات پرداخت نشود، با جریمه های بیشتري رو به رو می شویم. به هر حال اگر خودمان مالیات را پرداخت کنیم، دیگر مشکلات فعلي را نداریم.
 این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره برگزاری لیگ امسال با 16 تیم و تفاوت آن با لیگ 18 تیمی گفت: من سال گذشته با تیم آلومینیوم بودم که به لیگ یک سقوط کرد؛ این تیم واقعا خوب بود و به نظرم اگر لیگ امسال 16 تیمی برگزار نمی شد و این تیم در لیگ امسال حضور داشت، می توانست یکی از بهترین تیم های فصل سيزدهم باشد. به نظرم به دلیل این که در سال جام جهانی قرار داشتیم و براي اين‌كه تعداد بازی های کمتری برگزار شود، لیگ را 16 تیمی برگزار كردند. فکر می کنم ما ظرفیت این را داریم که حتی لیگ را با 20 تیم برگزار كنيم. به نظرم تنها تفاوت لیگ 16 تیمی با 18 تیمی این بود که تعداد بازی های آن کمتر بود و زودتر به پایان رسید.
 وی درباره حضور خوزستان با سه تیم در لیگ برتر سال آینده، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرده است. تیم خوبی است و طی دو سال گذشته هم حق شان این بود که لیگ برتری شوند ولی شرایطی پیش آمد که به این صورت نشد. به هر حال آن‌ها امسال توانستند بدون حرف و حدیث لیگ برتری شوند. امیدوارم که با شرایط بسیار خوبی در لیگ شرکت کنند و در لیگ هم بمانند. در کل در حال حاضر با‌توجه به حضور تیم های استان در لیگ برتر کشور شرایط فوتبال مان کمی بهتر شده است و خوزستان دارد به حق خود در لیگ ایران می‌رسد.
 میداودی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقد هستند که میانگین سنی بازیکنان در لیگ سیزدهم بالا بود، خاطر نشان کرد: به نظر من به این صورت نیست و میانگین سنی بازیکنان تا این حدی که روی آن مانور دادند، نيست.
 وی درخصوص تصميمش براي فصل آينده اظهارکرد: قراردادم با استقلال خوزستان تمام شده است و باید منتظر ماند تا فصل نقل و انتقالات شروع شود و دید شرایط به چه صورتی است. هنوز صحبتی با باشگاه در این زمینه نكرده‌ام اما اگر به من پیشنهاد شود علاقه مند به ماندن در این تیم هستم. خوشبختانه فصل بسیار خوبی را با ویسی داشتیم و مسوولان باشگاه همه شرايط را برای نتیجه گرفتن و ماندمان در لیگ مهیا کردند. خدا را شکر که در لیگ ماندیم و سهمیه استان حفظ شد.

 

Admin بازدید : 60 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آزادگان میزبان بازیهای نوجوانان استان خوزستان

باشگاه فرهنگی ورزشی آزادگان مسجدسلیمان با درخواست از هیئت فوتبال استان خوزستان،توانست زمین چمن شهدای بی بیان را برای پذیرایی تیمهای شهرستانی جهت حضور برای مسابقات نوجوانان استان خوزستان آماده کند ودر حال حاضر بازیها در حال پیگیری میباشد که نوجوانان آزادگان در اولین بازی خود توانست با یک گل تیم فوتبال نوجوانان پاسارگاد دزفول را مغلوب خود کند.

بازی بعدی این تیم روز سه شنبه2 اردیبهشت از ساعت17:00 در ورزشگاه شهدای بی بیان میزبان تیم فوتبال نوجوانان شادگان میباشد.

Admin بازدید : 100 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (1)

بهروزمکوندی محبوب ترین فوتبالی این روزهای مسجدسلیمان

لطفا بخوانید....

شاید به سختی بتوان قبول کرد که بهروز مکوندی اهل آبادان نباشد. کسی که با قطعیت می توان گفت نماد تعصب فوتبال آبادان بود. او متولد اول شهریورماه 1342 در مسجدسلیمان است.

«مردم آبادان با روی باز من را به عنوان یک غیر آبادانی پذیرفتند و با رفتار خود این احساس را در من به وجود آوردند که من هم یک آبادانی هستم. من هیچ وقت در آبادان احساس تنهایی و غربت نمی کردم. » اینها گفته های مردی است که نامش با تعصب و غیرت در فوتبال آبادان گره خورده است. فوتبالش را از 15 سالگی در دارایی مسجدسلیمان آغاز کرد و در سالهای 1358و1359 در منتخب جوانان خوزستان بازی میکرد. اولین مربیان او مرحوم علیرضا صالحی،صیدال سرقلی و حمید جاویدان بودند. در سی سالگی ، یعنی سنی که اکثر بازیکنان فوتبال رو به افول میروند او به نفت آبادان پیوست و این تازه شروع دوران طلایی او بود. او تا سال 79 در تیم نفت آبادان بازی کرد.

پس از آویزان کردن کفشها ، بهروز به کلاسهای مربیگری رفت و بعنوان مربی در دو تیم استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان(در دو مقطع) مشغول به کار شد.پس از کسب نتایج نه چندان مطلوب داریوش یزدی در نفت مسجدسلیمان ، مکوندی در میانه های فصل گذشته جانشین وی شد وبا نتایج خیره کننده توانست فوتبال مسجدسلیمان را پس از سالها به بالاترین سطح فوتبال کشور برساند.

اکنون زمزمه های جدایی این مربی بااخلاق،متعصب و با دانش از نفت به گوش می رسد و این در حالیست که هواداران مسجدسلیمانی نفت را بدون بهروز نمی خواهند.

با این وجود نام بهروز مکوندی در تاریخ فوتبال مسجدسلیمان جاودانه خواهد ماند.

 

Admin بازدید : 52 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

نارنجی پوشان نفتون مسجدسلیمان مقام قهرمانی زودهنگام مسابقات لیگ برتر خوزستان را بدست آوردند.

در هفته بیست و چهارم این مسابقات نفتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان ایذه بود و این تیم را با یک گل مغلوب کرد تا با کسب 50 امتیاز و تفاضل گل 19+ دو هفته مانده به پایان مسابقات مقام قهرمانی خود را جشن بگیرد.نزدیکترین رقیب نفتون استقلال شوش با 44 امتیاز در رده دوم قرار دارد و حتی در صورت پیروزی در دو هفته پایانی مسابقات نیز خطری برای قهرمانی نفتون محسوب نخواهد شد.


Admin بازدید : 52 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (1)

بهروز مکوندی :یک غفلت باعث باختمان شد/شرمنده هوادارانمان شدیم

به گزارش آسماری نیوز بهروز مکوندی سرمربی محبوب نفت مسجدسلیمان در گفتگوی با خبرنگار آسماری نیوز پس از بازی با پدیده اظهار داشت : بازی خوبی و تماشاگر پسندی نبود و بازی فیزیکی ودرگیرانه ای بود , موقعیت های زیادی در مسابقه ایجاد نشد. بیش ازاین هم نمی شد انتظار داشت چون هر دو تیم به لیگ برتر صعود کردند و انگیزه قبل رو برای بازی نداشتند .

وی ادامه داد : بازیکنان همه سعی و تلاششان را کردند من هم ازشون ممنونم و فکر میکنم یه مقدار بی تجربگی و غفلت کردیم در حالی که می توانستیم بازی را به ضربات پنالتی بکشانیم یک غفلت باعث شد تا در دقایق پایانی بازی را واگذار کنیم.

مکوندی افزود: بابت این باخت در حضور این همه هوادار خونگرم و با فرهنگ که این مدت هیچ چیزی از ما دریغ نکردند و یکی از عوامل موفقیت ما بودند وبرای تیم سنگ تمام گذاشتند شرمنده انها هستیم که نتوانستیم جوابگوی زحماتشان باشیم امیدوارم که یک روز بتوانیم جوابگوی زحمات این مردم خوب و شریف باشیم .

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با ادامه حضورش در تیم نفت برای فصل بعد اظهار داشت: برای فصل اینده و حضور در لیگ برتر هنوز هیچ چیز معلوم نیست و هیچ صحبتی با من نشده و کار من تا امروز بوده و این مسئولین باشگاه هستند که باید از امروز برای آینده فوتبال مسجدسلیمان برنامه ریزی بکنند. من باشم یا نباشم فرقی نمیکند و چیزی که مهم است این است که تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرده وامیدوارم هرکسی سرمربی شود بتواند این تیم را به جایگاه های بالاتر ببرد و جوابگوی این محبت و زحمات مردم شریف مسجدسلیمان باشد.

مکوندی در پایان گفت: شرمنده ام که نتوانستم در جشن قهرمانی شرکت کنم ,جشنی که مال مردم بود وامیدوارم مردم مسجدسلیمان مرا ببخشند و حلالم کنند.

آسماری نیوز / عباس کاظمی

Admin بازدید : 830 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر نفت اراده کند کمتر از ۳ ماه ورزشگاهی کاملا حرفه ای خواهیم داشت

مهدی تاج که برای دیدار فولادخوزستان و الجیش قطر از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران درباره وضعیت برگزاری بازی‌های نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه این شهرستان اظهارکرد: مشکلات کمی وجود دارد که برطرف خواهند شد و هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان این که از نظر من برگزاری بازی‌های این تیم در مسجدسلیمان مشکلی ندارد، گفت: مشکلاتی در خصوص نور و جایگاه وی.آی.پی این ورزشگاه وجود دارد ولی مطمئنا این مشکلات را برطرف می‌کنند و مساله خاصی وجود ندارد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار

    سایت اخبار ورزشی استان وشهرستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 4,712
  • بازدید کلی : 221,077
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ارسال لینک

    کدهای رایگان وبلاگ