loading...
اخبار ورزشی بازیهای استان و شهرستان مسجدسلیمان
Admin بازدید : 426 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

6 بازیکن لیگ برتری در ليست داریوش یزدی

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در لیستی که به باشگاه داده‌ام نام شش بازیکن لیگ برتری نیز قرار دارد.

داریوش یزدی اظهار داشت: تیم وضعیت خوبی دارد و ما از 21 تا 28 تیرماه به مدت هشت روز اولین اردوی‌مان را در تهران برپا کردیم و در این اردو به دنبال دو هدف بودیم.

وی ادامه داد: اولین هدف ما آماده‌سازی بازیکنان به لحاظ جسمانی و فنی بود که خدا را شکر به آن دست پیدا کرده‌ایم و پله‌پله در تلاشیم تا به اهداف دیگرمان نيز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: دومین هدف، جذب بازیکنان مورد نظر است که لیست آن را به باشگاه تحویل داده‌ام و امیدوارم باوجود هیات مدیره قوی‌اي که داریم، بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم.

وی در ادامه به نفرات مدنظرش اشاره و عنوان کرد: حسین آشنا، داوود حقی و رضا معقولی از تیم پیکان، جلیل احمدی و مجتبی شیری از تیم پاس همدان، جاسم صادقی از استقلال اهواز، بهمن طهماسبی از صبای قم، حکیم نصاری از فولادخوزستان، اتابک نمازی از شهرداری یاسوج، حسین خسروی از سنگ‌آهن بافق، مسعود قنواتی از ملی‌حفاری اهواز و رحیم ظهیری از نفت تهران، 12 بازیکنی هستند که نام آن‌ها را برای مذاکره به باشگاه داده‌ام.

یزدی خاطر نشان کرد: از این بین تا به حال اتابک نمازی، مسعود قنواتی و جاسم صادقی را جذب کرده‌ایم. ما بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم كه این کار علی‌رغم ميل باطنی‌مان انجام شده است.

 

Admin بازدید : 586 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

سازمان ليگ بايد روي حرف خود بماند
غلامرضا بهروان، رئيس سازمان ليگ آزادگان در روزهاي اخير به دفعات تاكيد كرده تيم‌ها بايد پيش از شروع فصل جديد بدهي‌هاي معوقه را پرداخت كنند، در غير اين صورت حق شركت در بازي‌ها را نخواهند داشت، همچنين عنوان شده هيچ تيمي جايگزين تيم حذف شده نخواهد شد و در صورت حذف چند تيم از فصل جديد بازي‌ها مسابقات با تعداد تيم‌هاي كمتري برگزار خواهد شد.
اين تصميم خوبي است كه در فوتبال حرفه‌اي اجرا مي‌شود. تيمي كه بدهي دارد و توان پرداخت بدهي را ندارد، به مزايده گذاشته مي‌شود تا خريدار جديد بدهي‌هاي معوقه را پرداخت كند و چنانچه تيمي خريدار پيدا نكردبه ليگ آماتوري فرستاده مي‌شود و تيمي را جايگزين خود نخواهد ديد.

حال انتظار از سازمان ليگ آزادگان اين است كه روي حرف خود بماند و براي يك بار هم شده قانون را به معني واقعي اجرا كند تا بيش از اين شاهد بي‌نظمي در رقابت‌هاي فوتبال قهرماني دسته اول باشگاه‌هاي كشور نباشيم.

Admin بازدید : 583 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در نفت مسجدسليمان همه چيز خوب است
تيم نفت مسجدسليمان كه هم اينك در اردوي تهران به سر مي‌برد، تمرينات فشرده بدنسازي خود را دنبال مي‌كند و در كنار آن به تمرينات تاكتيكي نيز مي‌پردازد.

افشين كمايي درخصوص وضعيت تيم نفت گفت: به علت تمرينات سنگين و فشرده بدنسازي كه هر روز انجام مي‌شود، بازيكنان خسته هستند و اين خستگي در بازي‌هاي تداركاتي مشهود بود؛ ولي بازيكنان 40 تا 50 درصد ازخواسته‌هاي كادر فني را در زمين مسابقه برآورده كرده‌اند.

مربي نفت مسجدسليمان تاكيد كرد :كه اين تيم در رقابت‌هاي ليگ دسته اول مي‌تواند انتظارات خيل عظيم هواداران را برآورده سازد.


Admin بازدید : 1315 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سوابق کاری تجربیات و مدارک سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

داریوش یزدی متولد سال1349 از مسجدسلیمان

-دبیر ورزش لیسانس تربیت بدنی با23سال سابقه

-مربی مدارس استان خوزستان وتهران درمسابقات استانی وکشوری

-مدرک مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا

-مدرس رسمی فوتبال پایه فیفا ومربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا

-شرکت در سمینار های علمی و دانش افزایی مربیان برتر کشور

-مسئول کمیته استعدادیابی وجوانان هیات فوتبال استان خوزستان به مدت دوسال ونیم

-سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال اهوازسال1383-نایب قهرمان استان

-سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهوازسال1384-نایب قهرمان کشور با تفاضل تنها یک گل کمتر

-مربی استقلال اهواز همکار آقای مجید جلالی سال1385

-مربی استقلال دزفول لیگ یک سال1386 در5 بازی آخر باخطر سقوط به دسته پایین تر که به لطف خدا با اقتدار در لیگ یک ماند

-سرمربی شاهین اهواز سال1388به مدت 4 مسابقه که در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات عدیده قطع همکاری کردم

-سرمربی استقلال اهواز سال1389 که تیم را چهاردهم(آخر) جدول تحویل که با حضور بنده وعنایت پروردگار تا چهارم ارتقاء داده شد که ازآن  به بعد برکنار شدم

-سرمربی نفت مسجدسلیمان سال1390 نیم فصل دوم تیم سیزدهم (باخطرسقوط)باکسب 9 امتیاز تحویل ودر پایان با26 امتیاز  به لطف خدا با اقتدارتیم دوم نیم فصل دوم شد
-سرمربی ملی حفاری سال1391 پایان نیم فصل اول  تنها با 9 امتیاز تحویل ودر نیم فصل دوم15  امتیاز کسب کرده ولی موفق به ماندن  درلیگ یک نشدیم

-سرمی نفت مسجدسلیمان سال1392

منبع:سایت داریوش یزدی

Admin بازدید : 63 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

آشنا درمسجدسليمان
حسين آشنا، بازيكن سابق راه‌آهن، فولاد و نفت تهران بامسوولان نفت مسجدسليمان براي پيوستن به اين تيم مذاكره كرد. قرار است اين سنگربان باتجربه كه بعضا با مصدوميت‌هايي روبرو شده، جواب نهايي رابه مديران اين تيم دسته اولي خوزستاني طي امروز و فردا  بدهد.

Admin بازدید : 536 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

"سیزده بازیکن" خروجی از تیم نفت مسجدسلیمان

متاسفانه در این فصل نتوانستیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و همان طور که شاهد هستید،سیزده بازیکن از این تیم بصورت رسمی جدا شدند، ماهم آرزوی توفیق و سربلندی برای بازیکنان باغیرت تیم نفت داریم، بالاخره چندسالی بود که برای شهرمان توپ زدند.

انشااله که بتوانیم در پست هایی که ضعف داریم، بازیکن جایگزین کنیم.

ولی در این باره جای سوال دارد؟؟؟؟ آیا بازیکن جایگزین مورد پسند مربیان نفت ، بوده است؟؟؟؟؟

این چهارمین سالی است که نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک و با فراز ونشیب هایی که دارد، دست و پنجه میزند.

آیا تماشاگران با فوتبال ضعیف قانع میشوند؟؟؟؟؟

بازیکنان خروجی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

ابوالفضل بهادرانی-غلام بابایی-سعیدشیرازی-غلام عیدی زاده-کمال حردانی-حمید بوهمدان-مصطفی یرفی-یعقوب سلحشور-همایون گراوند-وحید امیری-قربانی-فرزاد محمدی-عرفانی

بازیکنان ورودی: فعلا نداریم

Admin بازدید : 225 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

تساوی فولاد ونفت در یک بازی دوستانه

فولاد نوین خوزستان1-1نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال بزرگسالان نفت مسجدسلیمان و فولاد نوین ، امروز پنج شنبه 21/04/92 از ساعت:18:00 در ورزشگاه تختی اهواز در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1بر1 به پایان رسید.تک گل تیم نفت مسجدسلیمان، توسط رضا درویشی به ثمر رسید.

گفته می شود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جمعه22/04/92 برای اردوی هشت روزه به  تهران عازم میشوند.

Admin بازدید : 100 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

ديدار تداركاتي فولادنوين مقابل نفت مسجدسلیمان


شاگردان سيدكوروش موسوي پس از شكست در اولين بازي تداركاتي خود مقابل استقلال خوزستان فردا دومين بازي خود را هم انجام مي‌دهند. تيم فولادنوين در ورزشگاه شهدا فولاد ميزبان تيم دسته اولي نفت مسجدسليمان خواهد بود.
 نفتي‌ها خود را براي حضور در ليگ دسته اول آماده مي‌كنند و چند روزي تمرينات خود را در اهواز برپا كرده‌اند، همچنين فولادنوين از هم اكنون براي صعود به ليگ دسته اول خيز برداشته است

Admin بازدید : 272 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

يزدي: اعلام‌نشدن زمان شروع ليگ آزادگان تيم‌ها را سر در گم كرده است

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: اعلام نشدن زمان شروع رقابت‌هاي ليگ آزادگان به تيم‌ها ضرر مي‌زند.

داريوش يزدي در منطقه خوزستان اظهار كرد: به عقيده من عدم اعلام تاريخ مسابقات باعث شده تا تيم‌ها كمي سر در گم شوند و ندانند در چه روزي مسابقه دارند و رقابت‌ها از چه زماني شروع مي‌شود.

وي ادامه‌داد: تاحدودي برنامه تيم‌ها با مشكل مواجه شده است؛ به همين دليل از مسوولان سازمان ليگ انتظار داريم كه مانند مسابقات ليگ برتر كه تاريخ شروع آن از دو ماه قبل مشخص شد، تاريخ رقابت‌هاي ليگ آزادگان را نيز اعلام كنند تا به هيچ كدام از تيم‌ها لطمه‌اي وارد نشود.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان اضافه‌كرد: تمرينات تيم در مسجدسليمان شروع شده است و قرار است پنجشنبه (بيستم تيرماه) در يك ديدار تداركاتي در اهواز به مصاف تيم فوتبال فولادنوين  برويم.

وي افزود: در اين ديدار قرار است از بازيكنان ارزيابي نهايي داشته باشيم. تاكنون جاسم صادقي و سياوش روايي كه هر دو در پست‌ هافبك بازي مي‌كنند را جذب كرده‌ايم و همچنين يك ليست 12نفره را در اختيار باشگاه قرار داده‌ايم تا با بازيكنان مورد نظر مذاكره كند. 

يزدي بااشاره به هدف تيم در ليگ آزادگان گفت: ما به صعود به ليگ برتر توجه داريم ولي قولي براي رسيدن به اين مهم نمي‌دهم؛ فقط تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا با عملكرد خوب‌مان جزو مدعيان باشيم.

 

Admin بازدید : 459 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

نفت آبادان چگونه سقوط کرد؟؟؟؟؟

تیم فوتبال نفت آبادان در فصل دوازدهم لیگ برتر با عملکرد ضعیفی که از خود بر جای گذاشت، نتوانست انتظارات هواداران دو آتيشه خود را برآورده کند و سرنوشتی جز سقوط نداشت. تصمیم‌گیری‌های غلط و کارشناسی نشده و آمد و رفت‌های متعدد در راس باشگاه و تیم، کمر تیم نفت آبادان را خم کرد؛ کمر فوتبال شهری که مردمش تشنه فوتبال هستند.

 مُهر سقوط پاي پرونده نفت آبادان چند هفته پيش از پايان لیگ ثبت شد تا اين تيم عملا با لیگ برتر خداحافظی کند. اين اتفاق نه تنها براي مردم آبادان بلكه براي كل هواداران فوتبال در خوزستان ناراحت‌كننده بود؛ چرا كه اين تيم از محبوبيت خاصي در بين مردم برخوردار است. باتوجه به اتفاقات عجيبي كه در طول فصل دوازدهم براي طلايي‌پوشان آباداني افتاد، چنین سرنوشتي برای این تیم پیش‌بینی می‌شد.

در این گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري ايسناي خوزستان در پي چرايي سقوط اين تيم ريشه‌دار آباداني برآمده است و با مدیرعاملان فعلي و گذشته اين باشگاه و چند تن از پیشکسوتان فوتبال خوزستان به گفت‌وگو پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار

    سایت اخبار ورزشی استان وشهرستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 9,003
  • بازدید کلی : 225,368
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ارسال لینک

    کدهای رایگان وبلاگ