loading...
اخبار ورزشی بازیهای استان و شهرستان مسجدسلیمان
Admin بازدید : 480 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

میداوودی: چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید امیدوارم جدا از هر نتیجه ای که در دربی رقم می خورد، شاهد یک بازی خوب از فولاد و استقلال باشیم.


میلاد میداوودی  اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم، چرا که واقعا به آن نیاز داریم و برای کسب تمام امتیاز به زمین می رویم. جدا از حساسیت این دیدار، ما چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم.

وی با بیان این که فولاد تیم جوان و بسیار خوبی است، گفت: این تیم از کادر فنی خوبی نیز بهره می برد و چند سال است که در لیگ برتر حضور دارد و از این که فولاد به عنوان نماینده استان در لیگ برتر خوب نتیجه می گیرد و اکنون صدرنشین است، خوشحال هستیم. این موفقیت به نفع فوتبال خوزستان است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه تیمش را بسیار خوب دانست و عنوان کرد: به نظرم تیم ما هنوز به خوبی در لیگ جا نیفتاده است. ما بازیکنان جوان و باتجربه بسیار خوبی داریم اما باتوجه به این که تیم مان از لیگ یک به لیگ برتر آمده است، به دست آوردن هماهنگی لازم زمان می برد اما به طور حتم در هفته های آینده، استقلال را بهتر و پر قدرت تر خواهید دید.

وی با اشاره به این که امیدوارم دربی به گونه ای باشد تا تماشاگرانی که برای دیدن آن به ورزشگاه می آیند از تماشای آن لذت ببرند، افزود: از هواداران می خواهیم با آمدن به ورزشگاه از ما حمایت کنند. تماشاگران خوزستانی باید هم از فولاد و هم استقلال حمایت کنند، چرا که به حمایت آن ها نیاز داریم. امیدوارم در این بازی ورزشگاه پر شود و حمایت های تماشاگران ادامه داشته باشد. به طور مثال تیم های اصفهانی با حمایت تماشاگران شان است که همیشه جزو تیم های خوب کشور هستند.

این بازیکن آبی پوشان خوزستانی در ادامه اظهار کرد: شرایط تیم مان خوب است ولی به هر حال باخت مقابل نفت تهران کمی در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت که ویسی و بختیاری (مدیرعامل باشگاه) با ما در این زمینه صحبت کردند. در فوتبال همیشه باخت است ولی ما فکر نمی کردیم به این گونه شکست بخوریم. به نظرم در این دیدار که موقعیت های زیاد گل زنی هم داشتیم، حق مان حتی برد هم بود. ما بازی بدی را برابر نفت تهران به نمایش نگذاشتیم اما غافلگیر شدیم.

وی بیان کرد: ما می خواستیم در همان ابتدای بازی، نفت را غافلگیر کنیم که متاسفانه خودمان غافلگیر شدیم! در ادامه شرایط مسابقه به صورتی شد که ما به بازی برگشتیم و توانستیم دو گل هم بزنیم اما نتوانستیم پیروز شویم و شرمنده هواداران شدیم. امیدوارم این شکست را در دربی جبران کنیم. کسب سه امتیاز این دیدار برای ما حساس است چرا که می خواهیم در جمع تیم های صدر قرار بگیریم.

میداوودی در پایان یادآورشد: به نظرم ما می توانستیم به سه امتیاز دیدار با مس، سایپا و ملوان هم برسیم اما به هر حال اتفاقاتی افتاد که به این صورت نشد. باتوجه به هفته های بسیاری که پیش رو داریم، می توانیم جبران کنیم و خودمان را تا انتهای مسابقات در بالای جدول حفظ کنیم.

 

Admin بازدید : 64 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

ستقلال و پرسپوليس تا فينال به يکديگر نمي‌رسند

مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد


دو تيم استقلال و پرسپوليس تا فينال جام حذفي به يکديگر برخورد نمي‌کنند.


مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد که طبق برنامه، تيم‌هاي ليگ برتري پس از اينکه تيم‌هاي ليگ دسته اول و دسته دوم دو بازي با يکديگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد. يعني برنده آلومينيوم هرمزگان که با يکي از قهرمان‌‌هاي استاني بازي مي‌کند با برنده استقلال ساري و کاسپين قزوين بازي خواهد کرد و برنده آنها با تيم تيم استقلال تهران روبرو خواهد شد.

به گزارش فارس، استقلال تهران بايد با برنده تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال ساري-کاسپين قزوين بازي کند.

ملوان بندرانزلي پس از برگزاري دو ديدار با برنده يکي از تيم‌هاي نيروي زمين تهران-مس رفسنجان و شهرداري لنگرود-گاز فجر جم بازي مي‌کند.

نفت تهران با برنده داماش ايرانيان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و شهرداري جويبار-گهر دورود بازي مي‌کند.

همچنين ذوب آهن پس از دو بازي با برنده اتکاي گلستان-شهرداري اراک و پيام صنعت آمل-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي خواهد کرد.

صباي قم با برنده تيم‌هاي گيتي‌پسند اصفهان با يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال اهواز-نفت اميديه بازي مي‌کند.

مس کرمان با برنده شهرداري دزفول-نفت و گاز کچساران و شهرداري تبريز-صنعت نفت نوين آبادان بازي مي‌کند.

گسترش فولاد تبريز با برنده تيم‌هاي ميناب طيور هرمزگان-نساجي مازندران و البرز بندر کنگ و سفيد رود رشت بازي مي‌کند.

سپاهان اصفهان با برنده تيم‌هاي صنعت نفت آبادان-راهيان کرمانشاه و سياه‌جامگان مشهد-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي مي‌کند.

در نيمه ديگر جدول برنامه رقابت‌ها به شرح زير است:

سايپا با برنده تيم‌هاي پرسپوليس گناوه-يکي از قهرمان‌هاي استاني و نفت مسجدسليمان-پيکان تهران بازي مي‌کند.

تراکتورسازي تبريز با برنده تيم‌هاي برق شيراز-ماشين‌سازي تبريز و سايپاي شمال-صنعت ساري بازي مي‌کند.

داماش گيلان با برنده تيم‌هاي نوژن شهرداري نوشهر-شاهين بوشهر و شهرداري ياسوج-آهن بافق يزد بازي خواهد کرد.

راه‌آهن سورينت با برنده تيم‌هاي مس سونگون ورزقان-گل‌‌گهر سيرجان و نبرد شهرکرد-يکي از قهرمان‌‌هاي استاني بازي مي‌کند.

فولاد خوزستان با برنده تيم‌هاي فولاد يزد-يکي از قهرمان‌هاي استاني و ابومسلم خراسان-شهرداري بندرعباس بازي مي‌کند.

فجر سپاسي شيراز با برنده تيم‌هاي استيل‌آذين تهران-ايران‌جوان بوشهر و فولاد نوين اهواز-يکي از قهرمان‌هاي استاني ديدار خواهد کرد.

پرسپوليس با برنده بازي تيم‌هاي پديده مشهد-پارس همدان و کارگر بن يزد-شهرداري اردبيل بازي مي‌کند.

استقلال خوزستان نيز با برنده تيم‌هاي ملي حفاري اهواز-بهمن شيراز و الوند همدان-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي مي‌کند.

طبق اين برنامه تيم‌هاي استقلال و سپاهان نيز تا مرحله نيمه‌نهايي به يکديگر نمي‌رسند همچنين تراکتورسازي و پرسپوليس نيز تا مرحله نيمه‌‌نهايي با يکديگر مصاف نخواهند داشت.

 

Admin بازدید : 59 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

احمدي نفتي شد
دروازه‌بان پاس همدان به تيم نفت مسجدسليمان پيوست. خليل احمدي كه در رقابت‌هاي ليگ دسته اول (فصل 92-91) از دروازه تيم پاس محافظت مي‌كرد به جمع زردپوشان ديار بختياري ملحق شد

Admin بازدید : 920 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان: بزودي با يك بازيكن ليگ برتري قرارداد مي بنديم

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: بزودي با يك بازيكن ليگ برتري و دو بازيكن دسته يكي به توافق مي رسيم و قرارداد می بندیم.

داريوش يزدي اظهاركرد: پس از آن كه اولين اردوي مان را در تهران برپا كرديم و به خوبي تمرينات مان را در اين شهر پشت سر گذاشتيم، قصد داريم اردوي بعدي تيم را از 27 مردادماه به مدت 10 روز در بروجن كه داراي شرايط و آب و هوايي خوب است، برپا كنيم.

وي ادامه داد: بعد از اردوي بروجن نيز يك اردوی ديگر نزديك به شروع مسابقات ليگ، برپا خواهيم كرد تا تيم با آمادگي بيشتري راهي مسابقات شود.

يزدي اضافه كرد: از دو روز پیش به دليل امكانات مناسب تري كه شهر اهواز نسبت به مسجدسليمان براي تمرين داشت و هم اين كه قصد برگزاري يك ديدار تداركاتي در روز چهارشنبه (23 مردادماه) با تيم نفت آبادان داشتيم، به اين شهر آمديم.

وي خاطر نشان كرد: در تمرينات تيم 23 بازيكن شركت مي كنند كه از این تعداد 13 بازيكن از فصل قبل در تيم حفظ شده اند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان عنوان كرد: در فصل جديد رقابت هاي ليگ دسته اول، ما تمام تلاش مان را مي كنيم تا بتوانيم با آمادگي بالا، حضور پرقدرتي در ليگ داشته باشيم و جايگاه خوبي را به دست آوريم.

وي اضافه كرد: به دليل حمايت خوبي كه مسوولان از تيم انجام مي دهند، مطمئن باشيد ما امسال در ليگ عملكرد خوبي از خود به نمايش خواهيم گذاشت.

 

Admin بازدید : 224 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:
مشکلات مالی همچنان وجود دارد/ در دوران بدنسازی هستیم

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات مالی مثل شروع فصل‌های گذشته همچنان وجود دارد و امیدواریم هرچه زودتر این معضلات برطرف شود.

 حسین فرجی از حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دوران بدنسازی خبر داد و اظهار کرد: تمرینات را زیر نظر سرمربی تیم پیگیری می‌کنیم و احتمالاً در هفته آینده به اردو اعزام خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی از استان‌های لرستان و چهار محال و بختیاری مقصد ما برای برپایی اردو ۱۰ روزه تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: داریوش یزدی هدایت تیم را در فصل آینده بر عهده خواهد داشت و بهروز مکوندی، فرزاد حافظی و افشین کمایی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

فرجی افزود: تاکنون چهار بازیکن به صورت رسمی با باشگاه نفت مسجد سلیمان قرارداد ثبت کرده‌اند و در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر نیز هستیم.

وی ابراز داشت: حکیم نصاری، خیرالله نیسی، جاسم صادقی و سجاد فیض اللهی بازیکنانی هستند که تاکنون به تیم نفت پیوسته‌اند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت مالی باشگاه نفت به خبرنگار فارس گفت: مشکلات مالی هر ساله در آغاز فصل وجود دارد ولی جای امیدواری وجود دارد که به زودی باشگاه تزریق مالی شود.

فرجی همچنین در خصوص وضعیت ورزشگاه بهنام محمدی عنوان کرد: این ورزشگاه نیز نواقصی دارد که سعی داریم تا قبل از آغاز لیگ دسته اول این معضلات را بر طرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول داریم مجموعه تیم تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در این آوردگاه انجام می‌دهد.

Admin بازدید : 497 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

پاياني تلخ بر فعاليت كارون خوزستان
تيم دسته سومي كارون اهواز كه با انگيزه بالا براي فصل پيش‌رو آماده مي‌شد و افشين حاجي‌پور را هم به عنوان سرمربي انتخاب كرده بود با بي‌انگيزگي محض، عطاي تيمداري در رقابت‌هاي پايه و بزرگسالان را به لقايش بخشيد. اين اتفاق در حالي افتاد كه مسوولان اين تيم بارها اعلام كرده بودند در صورت ادامه ناديده گرفتن حق قانوني خود از سوي كميته استيناف فدراسيون فوتبال كنار خواهند كشيد. يكي از موضوعات اصلي كه كارون خوزستان به آن اعتراض داشت، تغيير پي  در پي راي كميته انضباطي و استيناف بود؛ ولي باشگاه كارون كه با ارائه مدارك مستند و تاييد آن از سوي آموزش و پرورش، حوزه نظام وظيفه استان خوزستان تبرئه شد؛ اما كميته استيناف بعد از هشت ماه راي خود را پس گرفت و موجب شد تا اين تيم خوزستاني در بلاتكليفي قرار گيرد تا اين تيم روز يكشنبه گذشته به صورت رسمي فعاليت‌هاي خود را به حالت تعليق درآورد. تعطيل شدن تيم كارون شايد يكي از تلخ‌ترين وقايع در روزهاي اخير فوتبال استان باشد.
تيم كارون قرباني لابي‌گري‌هاي حاكم بر فوتبال ما شده و اين اولين باري نيست كه اينگونه تيم‌هاي خوزستاني مورد بي‌مهري قرار مي‌گيرند. متاسفانه فوتبال خوزستان جايگاهي در ميان تصميم‌گيرندگان فدراسيون ندارد چرا در مجمع عمومي فدراسيون نماينده‌اي از هيات خوزستان حضور ندارد؛ حالا به سادگي حق تيم‌ها ضايع مي‌كنند و هيچكس از متوليان استان به دنبال دفاع از تيم‌هاي استان نيست.

Admin بازدید : 522 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: تاكنون فقط 4 بازیکن جذب كرده ايم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از فهرست 12 نفره ای که به باشگاه داده ایم تاکنون چهار نفر جذب تیم شده اند.

داریوش یزدی اظهار کرد: ما برنامه های تمرينی خود را آغاز کرده ایم و امیدواریم که تا آخر هفته ساير بازیکنانی که مدنظر داریم به تیم اضافه شوند تا در ادامه بتوانیم تمرینات را با همه نفرات برگزار كنيم.

وی درخصوص بازیکنانی که تاکنون جذب شده اند بیان کرد: از فهرست 12 نفره ای که به باشگاه معرفی کرده ایم تاكنون حکیم نصاری، جاسم صادقی، خیرالله ویسی و مسعود قنواتی که همه لیگ برتری هستند، جذب شده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: اين بازيكنان داراي قابلیت هایی هستند که آن را در لیگ یک نيز به نمایش خواهند گذاشت. همچنین مطمئن باشید بعضی از این بازیکنان كه گمنام هستند مثل ساسان شیرمردی، فصل آینده به عنوان پدیده معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اردویي که هفته آینده در شهرکرد برگزار می شود، گفت: این اردو به مدت 10 روز است و در آن با دو تیم بازی خواهیم کرد ولي هنوز تيم ها مشخص نشده اند. هدف ما آمادگی پله پله تیم بوده است که در اين زمينه به خوبی كار كرده ايم اما در جذب بازیکن خوب عمل نکرده ايم.

یزدی با بیان این كه حضور قدرتمند، تشكيل تیم با کیفیت و رضایت مندی هواداران از اهداف ما در فصل جديد لیگ دسته یک است، تصریح کرد: دیدن بازی های جذاب حق طبیعی هواداران است و مجموعه بازیکنان تیم، تمام تلاش و توانشان برای صعود به لیگ برتر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم خوب مسجدسلیمان تشکر می کنم که هر روز در ورزشگاه سر تمرینات ما حضور پیدا می کنند و باعث دلگرمی مان می شوند.

 

Admin بازدید : 640 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازگشت دوباره میلاد به لیگ برتر:خوشحالم دل هواداران را شاد کردم‌

بازیکن مسجدسلیمانی تیم استقلال خوزستان گفت: پیش از بازی به بازیکنان تیم گفته بودم که من در این بازی گلزنی می‌کنم و اکنون خوشحالم که این امر محقق شد و دل هواداران را شاد کردم.

 میلاد میداودی  اظهار کرد: گرچه خوب بازی نکردیم اما بسیار خوشحالم که توانستیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.

وی بیان کرد: تیم ما فصل جدید را خوب آغاز کرد و امیدواریم با تداوم این پیروزی‌ها فوتبال خوزستان را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان ادامه داد: با توجه به این که تیم ما اولین بازی خود را  در این فصل از رقابت‌ها تجربه می‌کرد نتوانست آن‌گونه که باید خوب ظاهر شود ولی خوشحالیم که توانستیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.

 افزود: ذوب آهن همیشه تیم بسیار خوبی بوده و در این بازی نیز چند موقعیت گلزنی داشتند که با درخشش دروازه‌بان و خط دفاع ما در زدن گل ناکام ماند.

میداودی تصریح کرد: قطعا حضور بازیکنان با تجربه‌ای مثل سهراب بختیاری‌زاذه به سود تیم است و در این بازی تاثیر این بازیکن به وضوح روشن بود.

وی عنوان کرد: ما باید با تمرینات بیشتر نقاط ضعف خود را پوشش داده تا بتوانیم با توانایی بالاتری برابر حریفان ظاهر شود.

Admin بازدید : 712 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

آشنا براي نفت مسجدسليمان شرايط گذاشت
حسين آشنا كه درحال پيوستن به نفت مسجدسليمان است شرايط مالي خاصي را براي مسوولان اين تيم در نظر گرفته است. آشنا به مسوولان اين تيم گفته كه تنها در صورت دريافت نيمي از مبلغ قراردادش با نفت قرارداد امضاء خواهد كرد. آشنا براي يك فصل مبلغ 300ميليون تومان از مسوولان اين تيم درخواست كرده است و نفتي‌ها بايد قبل از عقد قرارداد نيمي از اين مبلغ را به حسين آشنا پرداخت كنند. طبق آخرين اخبار از اين تيم خوزستاني مديرعامل باشگاه مناطق نفتخيز جنوب طي امروز و فردا در خصوص اين موضوع اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.

Admin بازدید : 632 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

مدال آوران مسابقات بین المللی وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان از گذشته تا کنون:

1_نواب نصیر شلال مدال نقره المپیک لندن

2_محمدرضا آران مدال طلا پیشکسوتان جهان

3_منگشتی امیری مدال طلا آسیا

4_شاه کرم کرمزاده مدال طلا آسیا

5_علیرضا قریشی مدال طلا آسیا

6_علیرضا آذری مدال طلا آسیا

7_محمد کرمزاده مدال طلا آسیا

8_فرشاد راهداری مدال نقره آسیا

9_مهرداد حافظی مدال نقره آسیا

10_امیرحسین شهبازی مدال نقره آسیا

11_یاسین نامداری مدال برنز آسیا

12_آیت اورامه مدال برنز آسیا

13_یاسین باقری مدال برنز آسیا

14_رضا حسین زاده مدال برنز آسیا

15_میلاد رامهرمزی مدال برنز آسیا

* باتشکر از دوست محترم(علی)جهت ارسال اسامی وزنه برداران مدال آور مسجدسلیمانی

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اخبار

    سایت اخبار ورزشی استان وشهرستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 8,898
  • بازدید کلی : 225,263
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ارسال لینک

    کدهای رایگان وبلاگ